Aan de achtergrond te zien omen de horloge’s bij dezelfde verkoper vandaan!
Die verkoper zwemt in de dollars precies
De wijzerplaat van de harmony vind ik geweldig! Doet me aan een tafellaken denken (met een vlek op 8, of lijkt dat maar zo?) en dan nog, op een tafellaken kan dat.
Het is wel een dameshorloge, maar ik vond het ook heel erg leuk. Nou ja, we gaan het wel zien…
Fraaie vangst Lennert
Vandaag de sprong in het diepe genomen en deze Wilboi chronograaf op Vinted gekocht. Zeer waarschijnlijk een Landeron 48.
Als je ervaring opdoet kan het nooit falen zijn. Maar zou leuk zijn om hem aan de praat te krijgen en de kast weer fris in de chroom.
Denk dat beide jou wel gaan lukken
Denk ik ook!
Ik kom even terug op deze zeer fraaie van Bas:
Begin nou niet meteen te lachen, maar ik ben al een tijdje op zoek naar de stalen versie van deze band
Kent iemand het merk of leverancier, of weet iemand hoe zo’n band genoemd wordt ?
Alvast dank.
Wat leuk!! Ik zag m ook en twijfelde ook nog even.
Een tropenband.
Dankjewel ! Ik ga (nu wat gerichter) op zoek !
Zo! Das een mooie
Je mag hem hebben hoor! Verchromen ?
(Als ik hem niet weggegooid heb? )
die eiger is vet mooi en nu we de sapphire beter zien, ja dat is ook een vette beauty. Ik hoor het graag als je een manier vindt om die vlakke safierglazen te polijsten, mij is het nooit gelukt om het een beetje deftig te doen maar kan aan mij liggen, veel geduld met de mechaniek even zo veel WEINIG met kast en glas