Yes! Naar zwart.
En ja, de urenwijzer is wat uit vorm. en secondewijzer weg.
Yes! Naar zwart.
En ja, de urenwijzer is wat uit vorm. en secondewijzer weg.
Nou dat is het eufemisme van het jaar
Dat is apart, leuk! dat had ik nog niet eerder voorbij zien komen
Fijn altijd die horlogeknutselaars die het vertikken om een passend glaasje te bestellen
Zeker beter zo
Ja hoe krijg je het verzonnen…
Ondergewaardeerd, die HMT-tjes. d.w.z. als ze echt / origineel zijn. Deze ziet er wel erg echt uit. Leuke aanwinst Tim!
Oh hoe gaaf is dat!!
Toolwatches, van echt vintage tot youngtimer - maar altijd tijdloos - van minder bekende merken die wel prima kwaliteit bieden. De Célene is erg mooi gemaakt, loopt een uur, maar ga ik gebruiken voor mijn service-skills.
De Wyler Vetta zag eruit als een flink project, maar de foto’s waren kennelijk met een Italiaanse aardappel gemaakt. Ergens jammer, want ik wilde deze gebruiken om te oefenen met polijsten…
Nou ja, misschien dat het batterijtje vervangen tegenzit!
Plus nog 9 bandjes uit Italië en Portugal van 14 - 17 mm voor de oudjes.
Goeie keus! Welk kaliber is het?
Prima oefenobject. Ik heb misschien een donor liggen voor als het misgaat
Klein roffeltje…en het is weer tijd voor pakket uit Japan
Mixed box deze keer
Als eerste, de vier medailles een van wereldtentoonstelling 1970 waar Ricoh met groot paviljoen stond, en de andere drie herdenkings medailles die je toen kon kopen, Ricoh verzorgende ook de apparatuur voor de foto finish fotografie, wat toen nog net nieuw was
Dan, deze twee Enicars die zijn voor Serge, die met de donkere plaat ziet er in het echt veel beter uit, kroon zit wel vast
Volgende, is deze kleine oude Titas 28mm, dus dames?
Die gaat naar Lex
Ook nog deze uit Mumbai, een HMT bedoeld als oefenmateriaal voor mezelf
Nog een niet Ricoh, maar een Takano de voorloper van de Ricoh, wel een van de laatste denk ik aan het ontwerp te zien.
Dan de Ricohs,
Een Riquartz
Drie Ricoh met donkere wijzerplaat, daar heb er nog niet veel van
En dan nog deze drie, die met de rechthoekige kast wil ik weet laten vergulden
Bedankt voor het kijken weer
Leuke horloges weer Petro, had ze stiekem natuurlijk al gezien . Maar niet die medailles, heb je ook nog een reclame bord van Ricoh uit die tijd zou leuk zijn bij je collectie. Zal wel lastig aan te komen zijn denk ik?
Nog niet kunnen vinden, maar zou ik zeker willen hebben
Heb wel deze drie Ricoh klokken erbij sinds pas, NOS nog in doos en plastic, batterij erin en loopt er een tenminste, de andere blijven in de doos
Flinke lading! Super cool die medailles.
Denk eerder heren. Gezien de maat (dat was toen niet klein) en subseconds.
1 in woonkamer, 1 in slaapkamer en 1 op de plee heb je ook daar wat afleiding
In de doos laten zitten en dan? Is toch zonde want verkopen doe je ze toch niet, dus gaan met die banaan, ehh Ricoh’s
Even op NATO, want morgen mee op Spa-Francorchamps.