Vintage incoming (Deel 2)

Net als budgetten zijn koopstops heel flexibel op HF :black_joker:

6 likes

Onderdelen mogen wel. :innocent:

4 likes

Ik heb nog een kroontje van Omega liggen. Ik zal de bijbehorende onderdelen maar eens gaan zoeken :innocent:

8 likes

Haha! :sweat_smile:

Ik heb ze eigenlijk altijd lelijk gevonden en nu opeens begin ik ze te waarderen. De Analoge-Digital horloges.

Daarom komt deze Citizen Ana-Digi er aan. Ziet er nog strak uit. Ben benieuwd, volgens mij een hele vroege…

13 likes

Uhuh! :sunglasses:

1 like

Ok, en een oefenproject is ook altijd wel handig. :innocent:

3 likes

Een vintage veeropwinder
Leuk hebbedingetje, is niet compleet, maar toch leuk om erbij te hebben voor die paar tientjes.
Ik ben benieuwd hoe die werkt.

3 likes

Ik dacht: jullie willen natuurlijk wel zien wat erin zit.

9 likes

Zoiets toevallig ?:innocent:

10 likes

Twee leuke opknappers gewonnen op een veiling in Tsjechië

Deze Rus, een Pobeda, gaat met dezelfde zending mee als de Tissot. Ik wacht nog even tot morgen, dan komt er misschien nog een Pobeda bij.

Omdat ik de kasten wil gaan restaureren, dus ook verchromen, en daar inmiddels de spullen voor heb besteld, zoek ik naar zulke leuke versleten horloges zoals deze Pobeda, deze heb ik voor € 4.50 gekocht, dit zijn leuke oefen projectjes.

13 likes

In elk geval één van de klassieke LCD’s van Citizen en min of meer een voorloper van de Robot Face. Leuke vangst, zijn er niet veel van op hf denk ik :four_leaf_clover:

1 like

Hola, bekenden op de lokale markten! :sunglasses:

1 like

Ja precies :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Certainly een koopstop. Of eigenlijk een topkoop!

17 likes

Goede vangst!

1 like

Het is nu de tweede keer dat ik iets heb gekocht op Aukro. Beide keren kon ik niet direct afrekenen, omdat Nederland niet in de lijst staat waar de verkopers naartoe sturen, maar beide keren was het geen probleem en kan het bedrag direct naar hun bankaccount overgemaakt worden. De laatste verkoper is supervriendelijk en geeft alle medewerking om het netjes te regelen.
Ik had ook nog op een lot met vier horloges willen bieden, maar ik zat lekker te internetten en was een paar minuten te laat. Er zaten twee krabjes bij; hele leuke horloges zijn dat. Krab is de bijnaam voor dit ontwerp; de lugs lijken op de pootjes van een krab. Jammer, dat lotje is voor heel weinig weggaan, 24 € dit waren ze.

8 likes

Ken jij het merk PRIM? Er worden veel horloges van dat merk aangeboden.

1 like

Ik heb even geen betere foto, maar ik heb deze en loopt weer geweldig met dank aan @LVA :pray:

11 likes

Mooi horloge, vooral de plaat is aantrekkelijk. Over een tijdje, als ik ervaring heb met verchromen, kan ik em wel even opnieuw verchromen, Petro. Heb je deze op Aukro gekocht? Tsjechisch merk, dacht ik.
Kast ziet er eigenlijk nog wel goed uit, paar krasjes hier en daar, maar de plaat is schitterend, en de wijzers blinken ook nog lekker.

1 like