Vintage incoming (Deel 2)

Dat probleem is gefikst, urenwijzer vervangen :innocent:

Nieuw glaasje is besteld, dus hopelijk binnenkort.

18 likes

:ok_hand:t3:Nice !
Prachtig horloge, Wilko

1 like

Dank je :+1:
Ja ik vind hen ook leuk. Sowieso heb ik nogal een zwak voor 1920’s horloges :blush:

2 likes

Klusprojectje incomimg…

18 likes

Mooi :ok_hand: Glaasje wordt een uitdaging denk ik :thinking:

1 like

Dat weet ik wel zeker. Denk dat ik een donor horloge ga opzoeken. Vind de plaat wel echt prachtig

2 likes

Ben benieuwd wat er loos is?

Ik ook. Laat het wel weten tegen die tijd

Gokje genomen. Kwam deze Praesens Pointer Date tegen. Had het eerst zo snel niet in de gaten en vroeg @basvg wat ik precies mistte ………. Was blijkbaar niet helemaal wakker gisteren want hij zei direct : de wijzer voor de datum ontbreekt of is afgebroken.

Als de rest nu wel werkt cq aanwezig is, dan moet ik driftig op zoek naar een wijzer.

10 likes

Gisteren was het weer zover, pakketje uit Japan, en dit zat er in.

Een Seiko 5, voor een vriend

Vier Ricoh’s voor mijzelf

Drie Enicar voor Serge

Een Seiko LM donor

Een Royce met lekkere 70s vibe

En als laatste een Vostok

13 likes

Prachtig! Goed dat je die Royce gepakt hebt. :clap:t3::clap:t3::grin:

2 likes

Kan zo om de pols, :ok_hand:

2 likes

Een échte Royce dus!

2 likes

Ik heb nog ergens een pointer date wijzer liggen, waarvan ik niet weet welk uurwerk het hoort.

1 like

Er zijn veel Duitse ( Uwersi) pointerdates. Dit moet een Zwitserse zijn. Oris heeft ze ook gemaakt…

1 like

Ik hoop dat ik ergens eind volgende week het uurwerk ontvang (als de verkoper snel verstuurd). Zodra ik weet welk uurwerk erin zit meld ik dat wel. Dan weten we ook de wijzermaat …… en lengte.
Ik heb er niet om gevraagd, maar hij is geadverteerd in de maat 39-42mm. Is dus vrij groot als dat klopt.

5 euro

Ik had nog een goed Pontiac uurwerk liggen. Die gaat dan in deze kast en heb ik wat losse onderdelen voor één van art deco tankjes die een onderdeel mist.

15 likes

Koopstop? :person_shrugging::rofl:

2 likes

Jij zegt het, ik dacht het :smirk:

2 likes

Niet op parts. :laughing:

1 like