Dat probleem is gefikst, urenwijzer vervangen ![]()
Nieuw glaasje is besteld, dus hopelijk binnenkort.
Nice !
Prachtig horloge, Wilko
Dank je ![]()
Ja ik vind hen ook leuk. Sowieso heb ik nogal een zwak voor 1920’s horloges ![]()
Mooi
Glaasje wordt een uitdaging denk ik ![]()
Dat weet ik wel zeker. Denk dat ik een donor horloge ga opzoeken. Vind de plaat wel echt prachtig
Ben benieuwd wat er loos is?
Ik ook. Laat het wel weten tegen die tijd
Gokje genomen. Kwam deze Praesens Pointer Date tegen. Had het eerst zo snel niet in de gaten en vroeg @basvg wat ik precies mistte ………. Was blijkbaar niet helemaal wakker gisteren want hij zei direct : de wijzer voor de datum ontbreekt of is afgebroken.
Als de rest nu wel werkt cq aanwezig is, dan moet ik driftig op zoek naar een wijzer.
Gisteren was het weer zover, pakketje uit Japan, en dit zat er in.
Een Seiko 5, voor een vriend
Vier Ricoh’s voor mijzelf
Drie Enicar voor Serge
Een Seiko LM donor
Een Royce met lekkere 70s vibe
En als laatste een Vostok
Prachtig! Goed dat je die Royce gepakt hebt. ![]()
![]()
![]()
Kan zo om de pols, ![]()
Een échte Royce dus!
Ik heb nog ergens een pointer date wijzer liggen, waarvan ik niet weet welk uurwerk het hoort.
Er zijn veel Duitse ( Uwersi) pointerdates. Dit moet een Zwitserse zijn. Oris heeft ze ook gemaakt…
Ik hoop dat ik ergens eind volgende week het uurwerk ontvang (als de verkoper snel verstuurd). Zodra ik weet welk uurwerk erin zit meld ik dat wel. Dan weten we ook de wijzermaat …… en lengte.
Ik heb er niet om gevraagd, maar hij is geadverteerd in de maat 39-42mm. Is dus vrij groot als dat klopt.
Koopstop? ![]()
![]()
Jij zegt het, ik dacht het ![]()
Niet op parts. ![]()