Vintage incoming (Deel 2)

Jij bedoelde: Koop een Orator Stop.

5 likes

Art Deco was hot.

De tankjes van toen hadden denk ik ook wat voordelen qua robuustheid. Omdat ze als het ware in een doosje zaten? De Hermetique van Pontiac kwam zo’n 10 jaar na de Rolex Oyster.

2 likes

Nog eentje dit jaar? Een 7005 die, toen ik hem zag, niet meer uit mijn hoofd wegging, mooi blauw als-ie is…

(Foto verkoper)

18 likes

Bijzondere kast ook. Gaaf!

3 likes

Lotje incoming

Als ik een horloge heb met mijn noeders naam, dan hoort er ook eentje met mijn vaders naam bij. Plusminus vier hele Euro’s kostte die. Werkend.

Oefenproject

Werk aan de winkel

Doodskistje met een Orly uurwerk

Mijn tweede Orly

Orly is Swiss Made. Het merk had gave horloges en best fraaie, uurwerken, maar gek genoeg is het níet te vinden in de Mikrolisk database. Hopelijk dat ik via Tradico wat meer kan achterhalen. Het lijkt een Zwitsers merk dat gelieerd is aan Sears, van de catalogus-verkoop. Tradition - Tradico…

Als je van daaruit verder klikt kom je dus bij Sears uit.

Op Hf zwerven vanaf het begin al wat Orly horloges rond. En Orlys, uit Pforzheim. Maar dit gaat mij dus om het Zwitserse Orly.

14 likes

:point_up_2:

3 likes

Een Unitas 6565

3 likes

Haha, ja jouw koopstop ook naar de vaantjes, Dennis?

3 likes

Is gewoon een mentale blokkade die we onszelf max 2 weken opleggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik wou dat ik de twee weken haalde. :woozy_face:

6 likes

Ik heb een Koopstopstop.

5 likes

Dat scheelt toch ±5 pakketjes. :upside_down_face:

3 likes

16 likes

Fijn dat het gelukt is!

2 likes

Geen korting helaas. Achja. Ben heel benieuwd. Bandje is niet zo mijn ding, dus daar komt nog wel iets nieuws voor

2 likes

Nog steeds een goede prijs, voor zo’n fraaie platte dresser. Gaaf man!

1 like

Helemaal mee eens. Een no brainer

2 likes

NOS klokje leuk voor bij deze

15 likes

Deze komen over een tijdje mee in het volgende pakketje uit Japan

Een Seiko LM, gekocht als donor, maar misschien zelfs goed genoeg om op te (laten) knappen.

Een een mooie Ricoh Auto Deluxe

17 likes

Deze GUB wordt verwacht. Ik ben niet bekend met dit merk, dus dit wordt de eerste GUB in de verzameling.
Ik wil graag ook het vergulden in de vingers krijgen, dus deze kast zal als een soort leerproject worden gebruikt.

11 likes