Vandaag deze in ontvangst genomen.
En ja, er zit een Citizen bij waarmee ik hopelijk mijn andere Citizen repareren door het transmissiewiel over te zetten.
Mijn Moritz krijg ik nog niet aan de praat ondanks onderdelen van @basvg (waarvoor heel veel dank!!) . Deze ga ik weer een stukje demonteren en dan weer opbouwen.
Ondertussen is mijn vostok handwinder ook gestopt, terwijl deze nieuw gekocht is. (Cadeau van een vriend).
Nu zag ik op vinted deze Chaika. Russisch voor meeuw.
Net onderhouden, een extra kroontje, cyrillische opdruk. Ik vind hem leuk. Ik geloof dat ik even een horloge-succes beleving nodig heb . Kijken naar iets dat weer lekker tikt.
Ja je moet jezelf ook eens kietelen …
Misschien is dit wat voor je??
Chaika met Poljot uurwerk.
Ik heb er ook een paar. Leuke horloges en de snelverstelling voor de datum is ook handig (knop linksonder bij de 8)
Wonderschoon
Ja hij is al binnen , zal later even foto posten
Hier staat ie bij , heb ook nog een Seiko onderweg van deze verkoper
bracht de vriendelijke meneer van dhlexpress zonet
bij het uitpakken bekroop me eerst een superleuk gevoel: “he dit is het verjaardagspakketje” gevolgd door een iets minder leuk gevoel: 'het is tevens ook het laatste pakketje"
had ik niet moeten denken want na het uitpakken vroeg duolid nummer 2 dit: “heb je er nog opgeslagen?” Nee natuurlijk niet het is hier gedaan, na veel vijven en zessen was het dan van: “jamaar als we nu eens telkens met onze verjaardag en met kerst en nieuw een pakje kopen, dat zijn er dan maar 3 op een jaar”
Dus voila 4 maandjes tanden bijten en dan mag er weer een pakje komen en de eerstvolgende verjaardag na de mijne binnenkort en na kerst is al eind maart
In elk geval met dit verjaardagspakje ben ik heel erg blij en eerlijk gezegd van alle pakjes dat we lieten afkomen, steekt dit er toch wel boven uit qua esthetische staat van de uurwerken, echt content. degene waar ik het meest naar uitkeek was de cosmo travel V202. de band is origineel, vind ik er wel lelijk op maar goed hij is origineel dus blijft ie wss zitten.
Hoopje kan nu bij op het andere rado-hoopje, ook nog 17 stuks, dus nog 29 radootjes in huis, goh als ik nu eens kei traag die dingen nakijk dan gaat het kerst en nieuw zijn nog voor ik het goed en wel in de gaten heb
Die rode steen
Hahaha, dat is een prachtig compromis. Binnen de perken, verantwoord en toch plezant!
Maar olala, daarna van maart tot september knarsetanden. Ik wil anders wel een pakje met een paar van mijn Russische beerputvondsten doorsturen, dat zal u wel zoet houden.
Verplicht 10 sit-ups en 10 keer pompen na elke vijs die in- of uitgeschroefd wordt. Extra traag en tegen kerst een bodybuilder.
Dat komt wel in orde! Tof zo.
heb er even een betere foto van genomen, die is idd fantastisch, horloge met een figuurlijke flinke hoek af (hij is mint en loopt) maar we gaan hem met trots dragen als t ie klaar is, zat in de rado doos
maar zijn neefje en nichtje mogen er ook zijn, de aster gaan we eens een 2de poging op wagen, hopelijk vallen er deze keer de lettertjes niet af zoals bij de vorige. En de balboa great die heb jij ook dacht ik maar met vlakke plaat ipv zonnestraaltjes plaat. We zijn gek op de balboa’s en de diastars, de balboa’s zijn evenwel net iets betaalbaarder dan de diastars, al konden we toch ook nog de diastar 14 vangen, net als bij de diamaster zal er iets aan de kast moeten gebeuren om de vlekjes op het tungsten weg te krijgen
dat is eigenlijk het hele opzet, nu werd er a volonte gekocht en dat kan echt niet meer. Dus met zo van die voorafbepaalde momenten een pakje met een stuk of 10 in is het betaalbaar en heb je toch 3 momentjes van dikke fun en tussen de momentjes in sleutelplezier
zullen we er dan 4 pakjesmomentjes per jaar van maken, in juni is het telkens einde schooljaar, ook voor mij, dat is ook nog een mooi pakjesmoment
OMG nee daar krijg ik stress van. Moest ik nu nog vervangplaten liggen hebben zou ik nog zeggen stuur op en we sturen terug als we er mee klaar zijn, maar allez ja zonder vervangende platen vind ik het nu niet je dat om er aan te sleutelen
denken wij ook, af en toe een pakje houdt het leuk en het plezier wordt des te groter als het maar af en toe is
Gaaf zeg!!
Zitten weer een hoop leuke knutsel Rado’s tussen.
We lezen over een week of 3 wel weer wat je hierna gekocht hebt.
Geloof er niks van dat je het gaat halen tot de kerst!!
Idd fraai pakketje. Dat “uitstellen, minderen of niks meer kopen” ken ik als geen ander.
Eerst zien dan geloven.
kweenie, de afgelopen 3 weken is er niets gekocht, bezig geweest met de projecten naast de rado’s en echt wel vast gesteld dat de vaardigheden met het ouder worden inderdaad stroever worden en het dan miss wel goed is om alles flink af te bouwen. En tot kerst zijn nog maar 14 extra weken, moet haalbaar zijn