Ik sta nu op rantsoen: alles wat ik me gekocht had, komt nu hierheen vanuit Japan.
Maar wel een leuk horloge, Tim.
Ik sta nu op rantsoen: alles wat ik me gekocht had, komt nu hierheen vanuit Japan.
Maar wel een leuk horloge, Tim.
Oei, een leuke! Is dat we 1 van de militaire dozen?
Ja inderdaad! Er zit nog wel een verhaal achter hoe ik hier op uit gekomen ben, maar dat post ik nog wel in een ander topic.
Deze Dirty dozen is duizelingwekkend!
Echt leuk!
Dit heb ik nog wel incoming…
Heel gaaf!
Ik hoop voor je dat de onderdelen passen. Ik heb het idee dat veel delen ter plekke op elkaar aangepast werden, waardoor er vaak afwijkingen voorkomen. Dus nog veel meer handwerk dan in latere uurwerken…
Eigenlijk heb ik alleen maar de balans en het anker nodig. Maar om zeker te zijn, dus een 2e uurwerkje besteld. Als het niet anders kan, zet ik het complete uurwerkje erin. Wellicht nog de brug van de veerton overzetten, als die nog goed is.
Van één uurwerkje wordt gezegd, dat hij het nog doet, van de andere weet ik het niet.
We gaan zien, wat ervan te maken is.
Succes met puzzelen!
Vandaag deze binnen gekomen, even een mooi bandje erom, loopt wel lekker gelijk uit de verpakking maar toch eerst zsm voor service naar Serge2
Vind zelf best mooi horloge zo, maar er iemand heel blij mee hoop ik.
Dat is een mooie Arsenal!!
Dit is de Bob Ross limited edition
Maar dan wel voor iets speciaals. Top!
Arsenals zijn echt leuke en kwalitatief goede horloges
Ziet er veelbelovend uit die Timor, mooie vangst
In het kwadraat, ik zie het kapsel en de resultaten van zijn kunsten
Vandaag een leuke score binnen gehaald bij de Ieder zijn Vak. Lag nog veel meer leuks, maar soms moet je keuzes maken