Zijn mooi hoor , zeker die blauwe
Ziet er best gaaf uit deze goldfeather, wel vaak lastig om het orginele glaasje te vinden. Het orginele glaasje maakt het horloge mooi dun
Dat kunstwerk zag ik zelf ook. De Afro heb ik wat meer moeite mee om te herkennen
Inderdaad in die periode werd er in meerdere modellen geëxperimenteerd met deze mooie wijzerplaten
D12 aankoop heb ik helaas afgeketst, de kast kwam niet overeen met de specs… te klein en niet van RVS:
Gecondoleerd…
Jammer…
Ha daar heb ik vandaag ook nog naar zitten kijken, maar kon me in bedwang houden…
Veel plezier ermee!
Ik niet dus…
Dat is balen!
Ja nogal, maar voor dat soort bedragen moet het gewoon kloppen
Helemaal mee eens!
Ik lees je topic nu pas, maar toch een opmerking over de JLC.
Op de dial staat Jaeger LeCoultre, terwijl het uurwerk in dit exemplaar een LeCoultre is. Dat klopt niet.
De 428 calibers van JLC en LC zijn qua uitvoering gelijk, maar horen niet met elkaar uitgewisseld te worden. Er hoort een JLC uurwerk in te zitten.
De LeCoultre is de Amerikaanse versie van de Jaeger LeCoultre. Zoals Wittnauer de Amerikaanse Longines was. (Heeft te maken dat toendertijd meer belasting werd geheven op Zwitserse horloges, maar niet op onderdelen, die vervolgens tot een horloge in de VS werden geassembleerd).
Volgens de verkooptext is het een redial.
Purisme heeft in mijn ogen dan niet zoveel zin meer…
En ik wil geen zout in de wonde strooien, maar… Hij is geëindigd 300 yen onder mijn max bod, ik zat in de auto dus kon niet meevolgen.
Ik heb wel een keer een Grand Seiko binnengehaald met maar 51 yen verschil… En die was toen nog goedkoop…