Alleen het Bulova logo en de tekst:
100% Stainless steel
Made in Hong Kong
Lijkt me idd niet de goede band of periode correct.
Eigenlijk niks wat de moeite van het posten waard is maar het is vrijdagmiddag dus hoppa, nog maar eens een donor zakhorloge incoming
Mocht de balans in orde zijn (en inderdaad zoals ik verwacht het beruchte kaliber aan boord hebben) zou dat een hoop tijd sparen bij de reparatie van mooiere exemplaren die nog in de projectenbak liggen.
Maar zo’n feest zal het wel weer niet zijn
Oké, dat is dan nog weer een plus puntje.
Maar de stalen band gaat er wel af want ik vind en niet mooi passen waardoor het er niet goed uit ziet.
Ja hoor, maar een stuk recenter.
Triple date Valory binnengekomen. Helaas zonder datum schijven en wijzer.
Was niet te duur dus als donor c.q. mogelijke opknapper gekocht. Donor voor mijn olma. Hier zou alleen de veer van kapot zijn maar voor vier tientjes lijkt een donor met extra tirettes etc geen verkeerde aanschaf.
Ik denk dat ik deze laat doen door iemand. Toch een knutsel die ik niet wil verprutsen.
Okee, nog eentje dan… Want volledig RVS, en mooie wijzerplaat. En heel goedkoop.
Niet werkend, maar hoe erg het is merken we dan wel.
Mooi opknappertje, ff steentje erin en gaan met die banaan.
Die lume is om te huilen. Kan jij er vast weer netjes afkrijgen.
Ik was eigenlijk van plan om de lume te laten zoals het nu is, ik zal daar eens goed over nadenken.
Het lijkt erop alsof de lume op de bovenkant van de wijzers is aangebracht ipv aan de onderkant. Imho geen gezicht.
Zwart croco had ik niet liggen maar zwart met rode stitsels wel.
Ziet er toch ook mooi uit!!
Deze is de hele dag aan het zoemen geweest om mijn pols!
Daar zit wat zakhorloge glas tussen! Leuk, komt altijd van pas.
Leuk ding, AS 984 erin zo te zien.
Radium bommetje de kast is wel in heel knappe staat. En wijzerplaat mooi egaal verkleurd, precies.