Is toch nog beter dan een opengescheurde envelop in de brievenbus
Ik kreeg ook ooit een Omega Genève (350€ geloof ik) die los in een bubbel envelop was gegooid, wonder boven wonder goed aangekomen
Net weer een leuk renovatieobject uitgepakt, het betreft een NILS ARVESGÅRD Sölvesborg met het kaliber AS 1130.
Nils Arvesgård was een horlogemaker in Sölvesborg van de jaren '40 tot in de jaren '60. De horloges met zijn naam werden geïmporteerd - in dit geval uit Zwitserland. Dit specifieke horloge pronkt met “!7 jewels” - op de achterkant van de kast staat naast de “normale” kloktekst de vermelding “70 årsdagen KFUMs musikkår”.
Tweede Zenith wordt klaargemaakt voor verzending.
Dit keer een Zenith 240 S
en een drietal opknappertjes
en nog wat leuke opknappertjes
en nog een uurwerk voor reserveonderdelen
4 euro
En deze Sultana voor een zeer leuk prijsje
Mooie Vooral de afwijkende datumpositie vind ik fraai. Tijdje terug ook voor zo één in verleiding gekomen. Niet toegehapt overigens
Heb ook wat opknappertjes gescoord, niet online uiteraard maar gewoon ouderwets bij de kringloop
Deze stalen Revue Sport vind ik persoonlijk erg fraai, hopelijk komt die weer tot leven
Idd een leuke Don
Heel mooi!
Mooie vondst, ik hou ook van het merk Revue.
Dank jullie wel
Bij de verkoop stond Eljo nu zie ik HABMANN staan op de veerton.
Kennen jullie het merk Habmann?
Zie Mikrolisk. Uit Duitsland. Uurwerk is Zwitsers: FHF 72, 73 of 74.
Edit: Peter was sneller, zie ik nu
Leuk hoor!
Lag ie zo gezellig zonder glaasje te stralen in de bak bij de kringloop?
Nee. In een emmer - glaasje los ook. Heb hem voorlopig maar dicht geplakt en bij m’n andere twijfelachtige oudjes opgeborgen
Vandaag is de laatste voor dit jaar uit Japan binnengekomen, een Seikomatic 13044 met zwarte wijzerplaat en lumen. En dat laatste is wel iets bijzonders, want Seiko had in die tijd maar weinig modellen met lumen. Ze zijn dan ook betrekkelijk zeldzaam al helemaal in deze combinatie.
Het lijkt erop, dat deze met een beurtje en een goede schoonmaakbeurt weer helemaal topfit zal worden. Zoals je van een Seiko uit deze tijd mag verwachten.
Vandaag een zending vanuit Scandinavië ontvangen. Had op een paar veren geboden, maar zijn er toch wel meer dan op de foto’s verwacht
Heb wat te sorteren en uit te zoeken
SD