Vintage incoming (Deel 2)

Prachtig. Waar heb je die opgedoken?

1 like

Wauw :heart_eyes: :star_struck:

1 like

Onder druk van mijn wederhelft moest ik deze kopen:

Ik ben ook zo gemakkelijk over te halen….

18 likes

:joy:

1 like

Het was een test :blush:

3 likes

Ohoh :fearful: :laughing:

3 likes

Moet ik even bij iemand iets afgeven, blijft er weer een opknapper plakken, wat een hopeloze week :rofl:

20 likes

Je weet ze wel te vinden. Neusje voor?

2 likes

Nee netwerkje voor :sweat_smile:

3 likes

Echt balen zo te zien!!

1 like

Tis net kleefkruiid :smile:

1 like

Iets zegt me, dat het niet de hele waarheid is…

1 like

Vandaag eindelijk weer post gekregen uit Japan. Dat had wel redenen, maar het is allemaal goed gekomen, en dat is wat telt.

Allereerst deze Seiko Yacht Timer
Zo gaaf, en werkt ook nog. Compleet met originele doos en handleiding. Vind ik wel cool! En de bracelet ook nog op volle lengte, dat maak je in Japan niet vaak mee.

Maar waar het ik meest naar heb uitgekeken, dat is deze Dr. Pepper Double Bubble-up klok. Ik weet helaas nog niet of die het doet, maar wat ziet hij er gaaf uit! Morgen weet ik meer, want deze klok gaat op 110 volt… (dus een adapter hiervoor besteld). De klok is ook verlicht, maar of de lampen het doen, weet ik ook pas morgen. Dit straalt gewoon Route 66 uit.

En waar ik ook erg blij mee ben, dat is deze Enicar Supertest. Het ding ziet er nog mint uit, maar was enorm smerig. En zo ziet het eruit nadat de kast was opgepoetst.

Nu nog een 17mm bandje voor dit horloge te zien vinden.

16 likes

Deze net van Ebay opgevist…en geen Ricoh deze keer dan? Nou toch wel een beetje natuurlijk.

Het is een Rontic by Robbe & Berking, en daar zit dus gewoon een Ricoh uurwerk in, maar verder weet ik eigenlijk niets van dit merk.

Een nieuw glaasje zowiezo…en dat bandje blij als het even kan die vind ik cool

Foto’s van verkoper

https://watch-wiki.org/index.php?title=Rontic

14 likes

Zo een heb ik ook in staal. Had voor die aankoop ook nog nooit van Rontic gehoord. Leuk horloge wel. Voelt stevig. Ik zal hem binnenkort eens te koop zetten, want wordt door mij eigenlijk niet gedragen.

1 like

Ik had ook niet van gehoord, maar was me aan het verdiepen in de Ricohs en toe kwam de naam Rontic langs.
Als je hier op Rontic zoekt komt er best nog wat naar voren

Incoming. Nu maar alles dat het veilig de grote plas over komt :crossed_fingers:.

42 likes

Mooi ding! Wat doet die centrale schijf?

1 like

Dank! Het is een Longines Conquest power reserve. De indicator geeft dus aan hoeveel uur het uurwerk nog blijft bewegen.

6 likes

Cool :sunglasses:

1 like