Om het winkelwagentje te ontgrendelen
Mooi joh!
ook ik had laast zoiets voor, verzending gebeurde door DHL en werd in Duistland overgenomen door Bpost om af te leveren op een ophaalpunt. Ik nam er contact voor op met Bpost om het afleveren bij mij thuis ipv op het ophaalpunt maar daarvoor moest de verkoper dan eventueek contact opnemen met DHL zweden, enfin niet op te lossen. Stelde dan nog es de vraag aan de ombudsman en wederom dezelfde uitleg. Tradera op zijn beurt vroeg of ik de verkoper contact wou laten opnemen want volgens hen moest de verkoper de keuze kunnen maken van waar af te leveren. Zelf konden volgens hen niet gaan kijken op de pagina van de verkoper. Enfin t’is nog niet opgelost dus!!
Gaaf, maar wat is er met de wijzers en rand wijzerplaat gebeurd?
Klinkt als een kastje muur. Ook niet afgeleverd op een afhaalpunt?
Jawel op het voorziene tijdstip zelfs, maar het was op geen enkele manier mogelijk om het aflever adres te veranderen. Gezien ik nog steeds in de lappenmand lig moest ik m’n buurman vragen het pakketje te gaan afhalen.
Eh ja?
Ik denk gerijpt met de jaren
Rijpen keur ik goed.
Alleeez uit een andere hoek
Rado Mannheim onderweg…
Net deze twee opknappers gekocht
Calame Robert Deluxe
Ik had er nog niet van gehoord of gelezen, hebben jullie kennis over dit horloge merk?
Marumo 30 mm staal
Allebei fraai, maar die Subdial op de Calame is wel erg mooi. Kroon is ook wel bijzonder.