Vintage incoming (Deel 2)

Ligt er aan waar het vandaan komt of naartoe gaat en al helemaal wie de transporteur is. Ik heb slechte ervaringen met DPD. Al twee keer pakketten kwijtgeraakt, maar uiteindelijk wel weer goed gekomen (1x duurde het een maand).

DHL en Mondial zijn super snel. Ik heb een keer met Mondial wat naar Frankrijk verstuurd en de koper had binnen 24 uur het pakket al in handen. Was bizar snel. DHL binnen NL ook al vaker met een dag geleverd.

1 like

inderdaad: sold, onderweg uit Japan, Seiko Superior 4883-8100. Erg vies, maar ik verwacht een goede conditie onder al die meuk, Volgende week hoop ik 'm een servicebeurt te kunnen geven.

17 likes

Post gehad uit Japan, waar ik erg blij van word…

27 likes

:ok_hand:En… klaar nu? :rofl:

1 like

18 likes

Wat een oogst weer :rofl: knappe dingen bij!

1 like

Die lord marvel met linnen dial :heart_eyes:

1 like

Om eerlijk te zijn… Met de Indicator heb ik wel een punt bereikt, waarop ik zeg, het is wel een beetje goed geweest. Ik heb nog een tal van projectjes liggen, en als die weg zijn, dan kijken we wel verder. Dat wil niet zeggen, als ik iets interessants zie, dat ik het niet zal kopen, maar niet meer in deze aantallen.

Noem het minderen… :grin:

3 likes

Jammer van de kast, maar daar heb ik nog een redelijke kast van liggen. Kijken welke de beste is, en dan die opnieuw laten vergulden.

1 like

Ik doe mijn best…

Jij kunt quartz repareren?

Gisteravond deze op Ebay gekocht, Ricoh in mooie conditie

19 likes

Moet je al gaan verhuizen?:grin:

1 like

Nee, ben net klaar met de ondergrondse kluis…

6 likes

ook eindelijk es een vintage seiko. De eerste trouwens.

14 likes

In veel gevallen, het is wel erg afhankelijk van de aard van het probleem.

3 likes

Lekkere bracelet ook :+1:

1 like

En klaar! :sunglasses:

3 likes

Incoming

11 likes

Net deze Zodiac* gewonnen, met wat problemen aan het uurwerk

deze viel mij op omdat er een Chatelain band op zit, net zoals Zenith die heeft gebruikt voor de eerste Big Blue en andere modellen begin jaren '70

Zodiac was duidelijk ook fan van die Chatelain band, want ik heb deze ook nog liggen - wel een quartz

*Aardappelfoto van de verkoper, want ik streef met de nieuwe Zodiac naar dit als ik er klaar mee ben :slight_smile:

zullen zien of dat lukt :sweat:

28 likes