Weet ik nog niet en ik heb dit weekend ook geen tijd om te kijken, ik moet nog ff 5 airco’s helpen ophangen!!
Volgende week zal ik eens kijken en foto’s maken.
Weet ik nog niet en ik heb dit weekend ook geen tijd om te kijken, ik moet nog ff 5 airco’s helpen ophangen!!
Volgende week zal ik eens kijken en foto’s maken.
Drukke baas ben jij of nie…??? Altijd bezig… ![]()
Jep! Momenteel wel.
Goede koop!
Precies! Al vaak je hulp goed kunnen gebruiken!
Rustig leven gehad zo te zien ![]()
Ja, uit 76, en zeer gaaf! Ook loopt hij nog prima. Service komt nog wel een keer en glas polijsten natuurlijk ook. Er zitten wel een paar butsjes en vlekken op.
En nu net heb ik deze voltooid, hij lijkt erop qua kleurstelling. Ook nog met de originele band. Ik heb een glas en een glazenpers vernield voor ik dit goede glas erop kreeg.
Hier mankeerde van alles aan: er zat een verkeerde schroef in waardoor de datum vast zat. En de as van de magic lever was totaal uitgesleten, links die van een donor die er nu in zit:
Die van de Lidl zijn te dik en te smal maar HEMA heeft wel de juiste dikte en breedte onderzetters!!
Hoera!
Aan de dames juwelen?
Nee!!! Deze heeft een Breguetspiraal. Die zijn heel kwetsbaar en moeilijk te vinden. Dat is de bottleneck voor deze oude Omega’s. Ik wil hem zo van je overnemen en een Unitas 6325 is verder helemaal gelijk. Dan kun je daar beter op oefenen!
Fout. Dit is een 269 met vlakke spiraal. Wel zonde om te gebruiken als oefenobject, dat zeker.
O, net weer anders dus. Maar dan nog ja… Duur oefenmateriaal.
Klopt, dit is een 269.
Ik heb nog een Omega met een 266 liggen waarvan de wijzerplaat niet mooi meer is dus de wijzerplaat van deze gaat daar op en dan kan ik oefenen op deze 269 en daarna de 266 servicen!
Of kan ik dan beter oefenen op een unitas??
Ik heb anders nog wel een wijzerplaat voor je…
leuke artefacten hoor