Vintage incoming (Deel 3)

Lijkt een beetje op een AS 984. Pas op, misschien heeft het tonrad ( arbre) dan ook een linkse draad

2 likes

Het zijn er voor mij nu al te weinig maar ik hoef ook niet al mijn horloge’s op een standaard te hebben!:smiley:

2 likes

Dat klopt. Maar nog meer op een Felsa 294, denk ik.
Mooi horloge Dennis @Cav
En de bijvangst is ook niet te versmaden.

2 likes

Dankjewel Alphons! Jij weet niet toevallig of de schroefdraad daar wel normaal is?

1 like

Strak deze :ok_hand:

1 like

Dank je, zo te zien inderdaad een net exemplaar :blush:

1 like

Vanmiddag deze boley triebniet set gekocht op mp voor een zeer net bedrag. Gokje genomen, hopen dat er geen gebroken tapjes inzitten.

10 likes

Wat is een zeer net bedrag? Ik kom ze tegen voor bedragen die ik erg hoog vind ( als hobbyist/sleutelaar)

Klopt zie ze vaak rond de 250 eu te koop staan. Heb er 100 eu voor betaald.

7 likes

Koopje!

Mooi. En als er toch eentje zou kapot zijn, ze zijn nog altijd los te koop bij de gekende verdelers. Ik heb voor de mijne twee stuks vervangen uiteindelijk. :v:

Verguld, geen massief goud (helaas). Hij was niet goedkoop, maar ik betaal graag wat meer voor deze conditie. Horloge is compleet onaangeroerd inclusief originele band/gesp. Zo heb ik ze het liefst :ok_hand:

3 likes

Sorry, ik weet niets van horlogetechniek (ben er motorisch ook niet toe in staat). Een plaatje herkennen lukt soms nog wel

3 likes

Das nou t mooie, lekker verborgen schatten zoeken. :ok_hand:

2 likes

Atlantic horloge 21 JEWELS diam 37,2 mm

8 likes

Wij kunnen ook niet veel zonder jou!

1 like

Klopt, het zou allemaal een pak trager gaan zonder het gebruik van A.I. (Alphons Identificatie) :sunglasses:

6 likes

Vandaag het kaveltje van 5 ontvangen.
Nu ik ze in mijn handen heb zijn ze alle 5 wel de moeite waard om op te bieden. Ik ging voor het Stop Watch horloge maar de Exacta is in een zeer nette staat, de Vasa heeft een hele mooie wijzerplaat verkleuring bij bewegen, de Tissot Seven is een knispert van een horloge (44x40mm) en dan nog de special met de datum op 6uur.

13 likes

Voor mij de stopwatch, mooi :ok_hand:
Welk cal zit daarin.??

1 like

Een Baumgartner, dacht ik. @Scudo verfris ons geheugen eens, jij kent die penankers gegarandeerd :smile:

1 like