Vintage incoming (Deel 3)

Pakjesdag :innocent:

Van alles wat :sunglasses:

29 likes

Leuk pakketje :ok_hand:

1 like

Dank je. Qua horloges gaat minstens de helft regelrecht de onderdelenbak in, maar daar was de prijs ook naar. Die Sideral is daarentegen bijna nieuw, sticker zit nog achterop :sunglasses:

5 likes

Top!

1 like

Een Ricoh voor aan de muur deze keer

Werkt gewoon op batterijtje

15 likes

Ga ik eens proberen, bedankt voor de tip :+1:t2:

Pakket vol gemaakt…

15 likes

Onderste had ik ook gezien, en even in mijn favorieten gezet…gelukkig niet tegen je opgeboden :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ik was de enige bieder, wat ook de reden was, dat ik geboden had. Had je eroverheen geboden, had jij hem gehad. Zo eenvoudig is dat…

3 likes

Ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, maar net overboden

https://buyee.jp/item/jdirectitems/auction/t1238380005?conversionType=mypage_closed_watch_list

1 like

Leuke Lord Matic zonder datum uit 1968 incoming. Hier kan het datumwieltje iig niet kapot zijn😅. Vind het altijd heerlijk relaxed zonder datum. Even gelijk zetten, paar slagen opwinden en dragen maar☺️

18 likes

20 likes

Die Raketa’s zijn super! Nu nog een donkerblauw leren bandje op :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Twee opknappertjes incoming…

16 likes

Ik heb nog eenzelfde in de opknapbak liggen, maar die is in mindere staat, kon hem niet laten liggen :joy:

Ook deze Casio is weer fantastisch uit de verf gekomen. Het glas heeft lichte krassen maar is voor een Casio uit 1984 wat mij betreft in erg goede staat.
Een behoorlijk zeldzame Casio, deze W-25 ‘Marlin’. Ik vind de lichtgele pakking rond het glas fantastisch!

De aankoop dubbel en dwars waard. Gaf aan dat ik baalde van het hele lot (meuk), maar daar zaten tot mn stomme verbazing nog drie pareltjes tussen …
Dit prachtge mechanische 40 micron vergulde Michel Herbelin dames tankje uit de 1970’s is er één van:

15 likes

Revue, uurwerk niet compleet.

Gevonden op Vinted

11 likes

Mooi… maar ontbreekt hier het automaat gedeelte?
Edit: dat had je al gezien. Kast en plaat en het ‘jumbo’ (?) formaat maken het vast waard

2 likes

Dit zal een gewone handopwinder zijn, geen automaat.
Maar hij mist idd wel een kloof, kroonrad, palrad etc.
Veel van dit soort mooie horloges eindigen pas in de donorbak na een gebroken balansas oid, dus hoop dat er nog wat van te maken is!

Oh!:woozy_face:
Ik las automatic ipv antimagnetic, doh!

1 like