Dat is wel een hele mooie, Patrick
Deze nette Rado net gekocht met jawel!! Een ESA 1962 stemvork uurwerk er in.
Nog een paar biedingen lopen voor nog meer stemvork uurwerken dus nog even wachten voordat deze Rado naar Nederland komt.
Deze komen allebeide naar mij toe.
Een dames horloge. Eens zien of ze deze thuis kunnen appreciëren… en anders de markt op.
Deze mist alleen een kroon. Dus als deze binnen is eens kijken of ik die ergens kan scoren.
Leuk! Op hoeveel volt/hz werkt die elektrische klok?
50/60Hz
Dus met een omvormer van 220V naar 100V ben ik er al…
Mooitje!
De Ribaron onder om zich bij alle ander Ricohs te voegen
Ik vind dat bandje er wel bij passen, maar zal deze niet houden want zit zo te zien nogal wat dna van vorige eigenaar op ![]()
Verzamelpakket is net onderweg vanuit Japan, maar gelijk de volgende weer aan het vullen ![]()
![]()
Seastar quartz in een wat afwijkende kleur ![]()
Blijven mooi die Ricoh’s!!
Weer een Casio uit een mp lot, waarvoor ik het hele lot moest kopen (redelijk dure gok, misschien 5 tientjes overbetaald …)
Horloge ziet er redelijk uit, slijtage op plastic geeft wel indicatie op redelijk lang gedragen. Maar hoop en gok enorm op een goed glas …
Dan zou het een erg leuke Casio Marlin W-25 kunnen zijn …
Komt ergens later deze week wel binnen ;
Misschien leerzeep van de Welkoop proberen.
Dank voor de tip !
Eerst wassen/weken in een sopje en daarna, als het leer nog vochtig is, invetten en laten drogen.
Dat kun je ook met je eigen bandjes doen om ze mooi en “schoon” te houden, niet alleen met bandjes die door anderen gedragen zijn. ![]()
Maar dan wel met leerzeep. Afwasmiddel of andere,.hardere middelen drogen het leer uit.
Ja, de leerzeep tip stond hierboven, van jezelf ![]()
Weet ik, was reactie op ‘sopje’.
Ik gebruik de leerzeep ook voor mijn laarzen,. schoenen en leren jassen etc.
Zo.
Nu doe ik de leerzeep weer in de doos ![]()