Ben geen groot diver liefhebber, maar vintage, staal, automaat en manufactuur. En nog belangrijker… de beste naam voor een diver die er kan zijn… Snorkel!

Ben geen groot diver liefhebber, maar vintage, staal, automaat en manufactuur. En nog belangrijker… de beste naam voor een diver die er kan zijn… Snorkel!

Hey Bram, als je wil heb ik hier nog een wijzerplaatje voor liggen. Is ook niet perfect maar misschien wat beter. Mag je zo hebben. Ik hoor het wel ![]()
Dank voor het aanbod. Ik heb hem nog niet binnen dus kijk even hoe de patina is. Als Patina fetisjist kan het maar zo zijn dat ik er gewoon erg blij van wordt. En eerst maar kijken of ik het uurwerk Certina waardig kan krijgen.
Maar ik hou je aanbod zeker in m’n achterhoofd!
Niet echt vintage want van 2022, maar wel over vintage horloges. Als Gruen verzamelaar toch leuk om straks in de boekenkast te hebben. ![]()
Is het een leuk boek?
Mooi!
Heb hem ook liggen. In juni voor mijn verjaardag gekregen.
Ik heb het boek van de schrijver gekocht in Hardenberg.
Er is weer eens een compressortje aan mijn digitale vingers blijven plakken ![]()
Oh en een Vostok:
En een paar dagen geleden een braille wekker:
Heb hem nog niet eens aan kunnen kondigen, maar deze vandaag ontvangen.
Een 5’je die wat TLC nodig heeft, dus de planning is:
Grappig, beide op exact dezelfde tijd gefotografeerd🤓
Knap he. Loopt niet van harte, dus onderhoud is een vereiste.
Voor in het bakje van de “ooit” projecten:
NOS kast en band voor tissot 2481 kaliber.
Een 70’s seastar met afgeragde kast is nog wel te vinden, die kan dan mooi hierin.
Het meegeleverde uurwerk is een 783-2, wat volgens mij een voorloper van de 2481 is.
De voorloper is in ieder geval wel van betere kwaliteit, geen gepruts met versleten snelverzet voor de datum ![]()
De zondagsvangst, wat Ricoh betreft was er niet veel waar mijn oog op viel, toch een collier Ricoh met opschrift van Japanse KVK
En dan nog twee Citizen, een Crystal Seven en een Homer