Ja die hebben we hier helaas niet meer. Er staat een pakket automaat maar die werkt niet goed.
PostNL is gewoon een kutfirma.
FedEx is niks beter!!!
Ik zie de bezorger 2 weken geleden bij mijn overbuurman naar binnen lopen en 5 minuten later krijg ik het bericht dat mijn pakketje is afgeleverd bij de eigenaar.!!!
Maar jij hebt tenminste je pakketje ![]()
Hahaha Omega-addict ![]()
The original, leuke!
Daar is eer aan te behalen, die Certina!
Ik heb een aantal Citizen Eagle 7 verzameld. Maar vond uiteindelijk de vintage Seiko’s leuker. Iets bredere wijzers, iets meer “smoel”. Om het hier niet helemaal uit de hand te laten lopen hou ik het maar bij Seiko’s nu, met heel nu en dan een Orient: daar heb ik een zwak voor want mijn hele adolescentie liep ik met zo’n ding.
Die gedachte had ik ook Bas, mooie groene plaat,daarom gekocht. Zie je niet veel.
The things we do…om onze hobby/afwijking door de wederhelft te laten accepteren ![]()
Ach ze is dat wel gewend ![]()
En die dameshorloges zijn zo fucking goedkoop, als dit een herenmodel was geweest dan was het factor 5-10 van de prijs.
Oh en echt geen idee wat ik nu weer gekocht heb:
Werd aangeboden als een 100% originele Landeron 48, maar dat is het in ieder geval niet ![]()
![]()
Iets van Minerva?
Nouja ik geloof in ieder geval niet dat het een Heuer is aangezien er verder geen stempels in staan, werd ook verkocht als redial. Maar ik ben wel super nieuwsgierig naar het uurwerk, dacht zelf aan een Valjoux maar vind hem daar misschien wel weer iets te “luxe” voor uitzien. Zodra hij binnen is ga ik hem eens ontleden en hoop ik meer te weten ![]()
Edit: heb een beetje zitten Googlen en is denk een Valjoux 23.
Gisteren van @basvg gekregen. De “e” moest ik er zelf mar even achter denken ![]()
Mag ikzelf nog een service geven en ff een bandje wisselen… dan heb ik mijn “eigen” horloge ![]()
![]()
![]()
Gisteren was ik niet scherp, nu wel: haal gewoon de e van je naam. Totdat je een pacemaker krijgt, dan noemen we je weer Ari-e