Vintage incoming (Deel 1)

Ik ben benieuwd naar de binnenkant! Dat kan vanalles zijn.
Op Mikrolisk kom ik de naam Beyer tegen.Al generaties actief in Zürich( met museum) Dat zou mooi zijn.
Maar de kast is erg aangetast. Het kan ook zomaar een penanker zijn…

1 like

19 likes

Mooie Longines :ok_hand:

1 like

Ik denk ook penanker.

1 like

Toevallig op Tradera gekocht? Heb nog even getwijfeld om erop te bieden…

1 like

Je moet echt eerst dit topic doorlezen. Detectorretje is niet duur.

1 like

Ik ken m :wink:

1 like

Omdat ik al zoveel horloges heb. Een beetje minderen, dat probeer ik in ieder geval. Gaat me al beter af dan @TKH Tim…:rofl:
Anders had ik er zeker op geboden.

3 likes

Ik weet zeker dat ik komende week echt geen horloges ga kopen :grimacing:

4 likes

Twaalf uur in het vliegtuig is lang… :sunglasses:

1 like

Leuk!

1 like

Ja klopt, mooi horlogeboek mee om te lezen :rofl:

5 likes

Oef hier zit wel wat werk aan…
De balans mist de schokbeveiliging zo te zien en zie maar eens een band te vinden die hier op past. Voor €5,- zou ik deze wel kopen, maar meer ook niet, hier gaan veeeel vervangingsonderdelen nodig zijn.

@Macx heb je soms een linkje naar soviet sign?Doe allicht iets fout maar vind die verkoper niet terug.
Dank.

Zeker, en ook een hele bijzondere positie voor de datum - lekker eigen smoel zo :muscle:

Leuk hoor!

Ik ga deze proberen te repareren. Geinig klokje met mooie Breguet cijfers. En van een gerenommeerd merk!

10 likes

Dat wordt leuk om te kijken wat er allemaal van te maken is!

1 like

Nee gewoon op tafel leggen en drukken met het deksel naar boven en dan duwt de arbre de deksel wel los.

Voorzichtig met de veer, voor je het weet heb je hem in je oog… met een pincet in het midden bij de arbre de veer eruit plukken terwijl je hem met je duim op de rand tegenhoudt zodat hij niet uit de veerton schiet, dan langzaamaan stukje bij beetje los laten door je duimen te verplaatsen.