Dat is hem! Hoewel, 21 Rubis?
Huh! Dat is wel sterk het maximum uit een penanker persen.
Tijd geleden maar hij is hersteld👍
Nu alleen nog zeker weten of die bezel er gewoon af kan, dan kan ik het laatste beetje corrosie weghalen.
Hier toch maar tonen dan. Vandaag binnengekregen. Een Vintage Oris Star … jaartal kan ik niet exact vinden, maar aantekeningen van een horlogemaker aan de binnenzijde van het deksel zijn 1977 en 1980. Zit een nieuw lederen bandje aan.
Komt met een Lorsa P75A uurwerk.
Denk dat ik binnenkort maar eens een rits aan glaasjes bestel (heb voor andere horloges ook wat nodig) en dan gaat deze er leuk en fris uit zien
Pontiac Gulfstream Bilomatic. Zou volgens de advertentie goed moeten lopen. Komt zonder band.
Betere foto dan dit heb ik niet. Als hij binnenkomt zal ik wat meer detail foto’s plaatsen.
Leuk ding, was ooit de eerste automaat die ik geserviced heb. Is een frontloader, dus alles via de glaskant eruit.
We gaan het beleven. De Paketa is ook een frontlader. Is het glas ook vanaf geweest en heb ik met de pers ook al weer dicht gemaakt. Die moet dus nog een keer open vanwege plotselinge stilstand en niet meer willen lopen. Moet op zoek naar de veroorzaker.
Mooi hoor! 166.009 als ik me niet vergis? Zie je niet zoveel
Ha. Die zag ik ook. Getwijfeld maar ik heb mijzelf op een stop gezet. Tot ik wat gerepareerd heb. Mooie!!
Dankjewel, en ja dat heb je goed gezien!
Van Vinted! Stond bij mijn favorieten.
Verkoper beloofde me een foto van de kroon te bezorgen. Heeft ze nooit gedaan. Nu ben ik wel heel benieuwd naar de staat van het horloge
Klopt helemaal. Gokje genomen. Kon hem voor 20 euro kopen.
Ze zijn vrijwel identiek aan die oudere fat lug kasten zoals de 2848 referentie, maar die hebben niet die mooie borsteling erop
Prachtig Matthijs:ok_hand:
Wát een schítterende cijfers / font