Zoekmachine Watch Recon:
https://www.watchrecon.com
Het aantal dagen terugzoeken kan je verkorten of verlengen. “Alle merken” kan je verfijnen per merk.
Zo vond ik de Movado
Bedankt voor de info harpoen
Zoals gekend ben ik de gelukkige eigenaar van een gold plated Movado-Borgel ‘UFO’ met een caliber 431A uurwerkje
Dacht laat ik er eens een mailtje richting Customer Service van Movado aan wagen voor wat meer info over m’n horloge.
Via de US werd ik doorgestuurd naar Movado in Zwitserland.
Na lang wachten werd ik niet echt veel wijzer, eigenlijk had ik de meeste info zelf al opgeduikeld.
Op 1 dingetje na: het caliber 431A komt uit de fabriek van ……
Zenith.
Goed, weten we dat ook weer.
calibre 150 mn, mooi.
Heel mooi exemplaar.
Wow, wat een prachtige vintage Movado…
Pointer date zie ik nu ook. Plaatje!
Ah,een triple date obv een module!
Dit is een 473 oid (470 is het basisuurwerk, de 473 is in elk geval een triple date uitvoering).
Erg mooi!
Triple date zelfs
Heeft iemand een lijst met serienummers en jaartallen om het bouwjaar te bepalen ?
Die laatste is prachtig! Moest je die ooit wegdoen…
Ik heb thuis het Movado boek, kan weleens voor je kijken.
Mooi topic! Leuk dat de Zenith Movado chrono nog in goede handen is.
Je teksten lezen lekker vlot, daar zou je misschien een leuke boterham mee kunnen verdienen .
Geweldig topic! Ik ben in het gelukkige bezit van een variant van de museum piece (zal hem nog wel eens laten zien. De afgelopen tijd ook al veel interessante vintage movados voorbij zien komen. Daar ga ik nog wel eens een exemplaar van binnenhengelen😜
Mijn eerste Movado was deze. Ik heb hem allang alweer verkocht, was tijdens mijn flipperperiode.
Misschien wel spijt van
Dit ziet er uit als een moderne creatie van hen. Maar ben geen Movado kenner…
Klopt.
Movado was een mooi merk, ik heb er ook een stuk of wat (curviplan in goud en staal, automaatje, Ermeto chronometer, triple dates enz.)
Wat heb jij niet?