Vintage only (50 jaar of ouder)

Dit gekke ding lijkt me wel iets voor dit topic - gedeeltelijk transparante kast die achter ook op het uurwerkje vrij zicht biedt

17 likes

15 likes

7 likes

12 likes

Mijn dsje met sinds kort een volgens mij behoorlijk zeldzame orginele stalen ds band.

12 likes

Van 1950 schijnt het Arogno 151 uurwerkje al te zijn, dus ruimschoots 50 jaar oud.

13 likes

Tof!

2 likes

Ben er blij mee!
Wanneer kom je zoiets nou nog tegen?, zo zou ik ook nog graag eens een stalen ds2 band willen bezitten :ok_hand:

2 likes

Heb twee DS horloges zonder originele bracelet - ooit nog een stel NOS Certina leren banden gevonden, maar uiteindelijk nooit gemonteerd. Metaal is toch nr 1, helemaal met je eens :+1:t2:

2 likes

Moet dan misschien nog maar een ds2 met band op de kop zien te tikken :grin:

1 like

Ingersoll uit 1963 vandaag ontvangen met garantiebewijs uit 1963 en doosje van die tijd… :older_adult: :star_struck:

22 likes

Keuze hulp voor morgen gevraagd alle voor 72!

17 likes

1949 Omega Jumbo

26 likes

Citizen One, maart 1963, mijn geboorte horloge.

18 likes

Mooi hoor, vooral die wijzers. En het is “ace” dacht ik en niet one.

Blij dat dit draadje weer leeft. Altijd leuk om te zien wat voor oudere vintage horloges er op HF rondzwerven. Geniet ik van. Ik ga zelf ook weer eens even kijken of er hier nog wat oudjes ligge die de moete van het tonen waard zijn.
Tot later dus… :slight_smile:

3 decennia - te starten met 1937

25 likes

18 likes

Deze maand 50 geworden (januari '73). Helaas net niet mee mogen maken, hij is vlak voor de kerst naar z’n nieuwe eigenaar gegaan.

14 likes

Het grootste deel van mijn collectie valt inmiddels ook in dit topic, met uitzondering van de Mark40 Speedmaster, Seiko 5je en Garmin Vivoactive :wink:

En deze zeker

10 likes