Geweldig!
1 like
Mooie Kontiki met die prachtige autoplaatjes van Piet Olyslager erbij ![]()
1 like
Dankjewel - de Olyslagers al dik 60 jaar in bezit, de KonTiki pas de helft ![]()
1 like
Mooi hoor, lijkt de mijne wel ![]()
Geniet er van. Mooi bandje trouwens.
1 like
Mooie Citizen ![]()
1 like














