Kan iemand misschien iets vertellen over deze Oris, ik kan geen enkele match vinden op het Internet. Is dit een bestaand Oris model?
Lijkt me niet origineel, eerder een zgn. Indiase remake. Waarschijnlijk wel een Zwitsers uurwerk maar in een generieke kast gestopt met een redial… Ik heb er ooit net zo een gehad, gekocht voor iets van 15 euro als ik me goed herinner van een Indiase verkoper op Ebay.
Das inderdaad een bombay special met FHF96 uurwerkje en dikke witte acryl ring.
check deze Roamer.
Weer zo’n vreselijk slecht nagemaakte “vintage”, Oris is er met een watervaste marker opgeschreven lijkt wel.
Bedankt voor de reacties.
Ik was er al bang voor dat hij niet echt was, krijg net nog wel een foto van de achterkant binnen, hier staat wel het Oris logo in gegraveerd.
Indiaas handwerk ! niet kopen die rommel!
Dank je, ik laat hem lopen.
Ik vraag me af of ze echt allemaal zo zijn, ik heb er 1 (niet uit India overigens) die er qua dial wel anders uitziet. Althans, de tekst Oris en Swiss made lijken mij er niet slordig opgezet. Aangezien ik hem wil verkopen (helaas toch geen dresser fan) en geen gezeik wil, wil ik ff peilen wat bij jullie hierover de gedachte is. Anders hou ik hem gewoon.