Ik heb er ook een. Al jaren geleden van een forumlid gekocht en er nog steeds veel plezier van. Gaat nooit meer weg.
Thanks.
Leuk, die Poljot horloges. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ga me er eens in verdiepen. Dank voor de informatie!
Poljot24 is een betrouwbare handelaar. Niet de voordeligste, maar met uitstekende service. Hij heeft een behoorlijk aanbod in Poljot alarm horloges.
Mooie snoepwinkel inderdaad. Maar weinig Poljots met dat grappige alarm. Op Chrono24 staan er ook een paar.
Ik tel 18 modellen en allemaal leverbaar volgens mij?
Soms, onder anderen, met de naam Strela of Buran, allemaal hetzelfde beproefde uurwerk. 2612.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar juist dat grappige klassieke model heeft ie er niet veel van en inderdaad behoorlijk aan de prijs. Overigens vallen de nieuwe Vostoks dan weer erg mee in prijs. 129 piek voor een automaat met 31 stenen en stalen band kan je niet veel van zeggen.
Ja toch? Anders op eBay kijken.
Staat er ook nog een in het blauw. Echt āRussische stijlā voor de liefhebber zeg ik dan. Wel in goede staat zo te zien.
Als je op Ebay āPoljot alarmā intikt word je helemaal gek. Ik ben nog wel even bezigā¦ā¦