Koop dan.
Ik zou wel een mooiere kopen
Koop dan.
Ik zou wel een mooiere kopen
Beetje afgeragde Air King inderdaad.
Ik niet. Nu heeft ie ineens geen gepatineerd plexiglas meer. Laat dan maar.
Ruilrijk Roermond
10 jaar actief op Marktplaats
Ik meen toch écht dat de jongeman zei dat hij 3 maanden geleden met Ruilrijk is begonnen
Het zou kunnen dat hij die toko 3 maanden geleden heeft overgenomen en dat die daarvoor van een andere ondernemer was.
Tsja, een oude afgetrapte “luxe” wagen is ook geen porem.
Maar kijk het eens zo aan: een oude Rolex in die staat ; als dat een erfstuk van je opa is dan heeft al die schade wel een verhaal. Dus het is maar hoe je het bekijkt.
En met een beetje geld er tegenaan na wat tijd kan je hem best wel ok krijgen. Laser welden opnieuw polijsten / brushen.
Maar dan kan je beter meteen voor een exemplaar van 4k gaan zoeken.
Kan toch gewoon zijn naam op Marktplaats veranderd hebben
Was het niet dat hij 3 mnd geleden met horloges was gestart? Ik weet het niet meer nu die posts weg zijn… maar geloof alles bij elkaar niet dat ik erg enthousiast ben geworden over dit adresje
Ach, het is ook niet gek. Als je krom hebt gelegen voor je duurste horloge, ongeacht wat of hoe duur dat is, en er zuinig op bent; dan snap ik best dat je iets wat goedkopers erbij neemt. Vintage betekend meestal dat een beetje krassen etc. niet erg is dus best een goed idee. En een vintage DD, DJ of AK is best geinig toch, zeker op leer? Dus het idee snap ik eigenlijk wel. Alleen de uitvoering hé
Niks mis mee,heb een Airking uit 1969 en zie heel veel gelijkenissen.
Die endlinks zijn goed te herstellen, de band is ook prima goed te krijgen. Sowieso heeft hij een opfrisbeurt nodig zo te zien maar de basis is goed. Mijn horloge is door mijn oom in 1969 nieuw gekocht bij Van Baal in Nijmegen. En ergens in 1973 cadeau aan mijn vader gegeven. Beide waren niet zuinig op certificaten,omdozen, dozen enzovoort.
Mijn moeder bewaarde er knopen in. Wat maar goed was anders was het weggegooid.
Dat gebeurde veelvuldig in die tijd want mensen hadden vaak een of twee horloges en die werden op het nachtkastje bewaard.
Ik heb inmiddels het label terug gevonden, certificaat/aankoopbewijs is al decennia geleden bij het oud papier gegaan…
Dus nogmaals een leuke basis,mooi formaat. Maar je moet er wel in willen investeren…
Ook geen banden! Ik lees t nu.
Beter lezen Cas .
Voor wat er toe doet………… er staat 20 voor. De datum is dus 2024 - 06 - 27 oftewel 27 juni van dit jaar
Ha, de foto van mij is toch verwijderd, wat ik begrijp gezien de regels.
Maar alle tekst erbij ook.
Wat nou als ik een expert was, en daar handige info had vermeld of dat ik het horloge kende.
Ik vind de Airking ondergewaardeerd .
Ben toevallig ook bezig om misschien een Domino versie er bij te kopen van 2012. Alleen niet z’n beurt gehad. De echtheid moet ik ook nog even mee aan de gang als we een prijs hebben.
Denk zelf aan een 4K ofzo.
Denk dat dat ook een beetje het probleem van je post was. Die foto was misschien niet eens het ergste maar meer dat dat dus niet ging over de specifieke Rolex waar TS het topic over c.q. voor begon.
Het topic is zo te zien opgeschoond door de Admins en zijn er meerdere berichten verwijderd die niks met die “Rolex Air King” die bij “Ruilrijk Roermond” ligt te maken hadden.
Ik denk niet dat je een mooie (lees originele) zal vinden vinden voor die prijs.
Ik zal waarschijnlijk wat Rolex fan boys tegen in ego aan trappen.
Maar mijn advies als je slim bent gewoon even wachten. Door sparen en zelf denk ik, Zoals de wereld er nu voorstaat, gaan het economische interessante tijden worden. Het aantal Rolex op chrono24 blijft stijgen. En de de grey dealers denken allemaal nog de oude prijzen te krijgen van een paar jaar terug. Prijzen gaan 100% zeker dalen van 2de hands massaproductie horloges.
Mensen denken vreemd genoeg met die die AK Domino goud in handen te hebben. De prijzen lopen er zo van uiteen dat ze niet weten wat er voor te vragen.
Op forum staat wel een 14000M en een OP Domino te koop. Doe er je voordeel mee!
Nee hoor, ik denk dat je wel gelijk hebt…
Het is en blijft moeilijk te voorspellen wat de economie gaat doen met de situatie in het midden-oosten, met Rusland-Oekraïne/Europa, met Trump, met China-Taiwan.
Maar vooralsnog zie ik de prijzen dalen inderdaad.
Ik weet niet welk voordeel…dat ding staat al zolang te koop en hij vroeg er volgens mij aan het begin zelfs boven list voor. Daarnaast kan je dat steentje niet zo makkelijk verwijderen want die zit als ik het goed zie op een niet verwisselbare schakel.