Ik weet niet of dit de bedoeling is op deze manier. Ik ken de verkoper ook niet op marktplaats, maar als je op zoek bent naar specifieke Seiko onderdelen, ik vond deze advertentie net.
Ik heb werkelijk geen idee! Was net bezig aan mn rondje MP scrollen en deze kwam langs. Stond niets bij over prijzen maar specifieke onderdelen kunnen opgegeven worden gaf verkoper aan en hij zou dan kijken of hij het betreffende onderdeel heeft:)
Er loopt een topic op thewatchsite.com over deze meneer, hij schijnt onderdelen bij Seiko te kopen en deze flink duur door te verkopen. (Ik zou het niet weten)
Ik ben hier erg over te spreken. Je betaalt iets meer, maar de service is ontzettend goed. Ik koop hier de wijzerplaatjes die ik bijna nergens anders kan vinden.
Als het echte Seiko onderdelen zijn en het is wat duurder, maar je wordt goed en snel geholpen en je horloge wordt weer top…geen probleem toch. Mensen hoeven het niet te betalen als ze niet willen…
Precies. Ik krijg elke keer snel bericht terug en na een dag is het in huis.
Omdat ik er vaker koop, hebben ze zelfs laatst al een wijzerplaat opgestuurd toen de paypal e-check nog niet gecleared was.Ik had geen saldo meer op de paypal rekening, en het afschrijven van de Rabo duurde een week. Mijn ongeduld won, en met een toegestuurd screenshotje gevraagd of ze 'm alvast wilde sturen. No problem.
Wijzerplaten krijg je in de orginele Seiko verpakking met de kastcode en serienummer achterop, net zoals de wijzertjes die altijd geseald zijn.
Het is niet zo zeer dat hij af en toe wat Seiko onderdelen koopt maar hij koopt de hele voorraad leeg van Seiko Nederland/Europa leeg (volgens dat topic iig). De onderdelen zijn dus niet meer beschikbaar en dan verkoopt hij ze zo verschrikkelijk duur door.
Het pinnetje van de aansluiting van de band aan de kast is afgebroken. Van m’n seiko snzf15j1. Het horloge was niet heel duur. Weet iemand waar ik zo’n pinnetje kan bestellen