Lijkt mij gewoon een redelijk nette vintage op basis van deze fotos. Geen heel bijzonder design of uurwerk… wat moet ie kosten?
Als je intresse hebt kan je een PB sturen
Het is een 7005. Dat waren destijds de instap automaten. Niks mis mee verder, maar niet heel “bijzonder”. Die QZ was wat dat betreft een “mooier” horloge. Ik zou zeggen een euro of 75 maximaal er voor. Qua staat lijkt hij prima, maar het ontwerp is wel iets waar je van moet houden.
65 euros
Klinkt fair.
Een vintage quartzje vandaag 4843-8110. gok 1975, destijds in de mits van de quartz crisis. Als ik me niet vergis net onder de superior lijn, het beste uit de seiko lijn destijds.
Maar kort in productie, tot de release van de twin quartz. Maar daar kunnen anderen hier vast veel meer over vertellen.
Iemand nog meer info?
Uit welk jaar hij is kan je op de achterkant zien. Ik gok 76
Maar ik heb t al vaker gezegd maar de effecten van quartz in 75 waren nog echt miniem. Men noemt het de quartz crisis, maar quartz had er op dat moment nog weinig mee te maken
Ik zocht een quartz voor op werk :). Met de regelmatige schokken door escalaties voelt dat toch iets beter.
En daar ik normaal niet van quartz houd, eens gezocht naar een vintage quartz toen de technologie net uit was. Toch veel moois te vinden
77 zelfs. Met het zeldzamere kleine klepje.
OMG… iemand deze weleens gezien in nieuwstaat? . Seikomatic van 38mm uit 1965.
Ik denk dat ik de perfecte dresswatch heb gevonden… damn wat een uitstraling.
Edit: dit is geen advertentie maar uiteindelijk is alles te koop
Iets teveel DJ met die fluted bezel. Leuk ding wel hoor
Hahaha gaaf man, leuke staat. Deze is ook nog nieuw en komt mijn kant op! Bij een nieuw horloge hoort een nieuw doosje en papieren natuurlijk.
Oef ook een erg mooie👌
Sow! Mag ik vragen wat je daarvoor neer hebt moeten leggen? Prachtig!
Tuurlijk mag dat! 98 euro. Hij is van december 76’.
Ik zal vast wel weer heel veel invoer moeten betalen, maar ik miste mijn oude “snowflake” quartz.
Sow! Dat is echt bizar goedkoop! Volgende keer vraag ik je hulp haha . Keek al een tijdje naar de buyee prijzen dus heb die van mij volledig gereviseerd gekocht voor 190 op uhrforum
Je moet goed zoeken! Vooral de horloges klein op de foto staan op de eerste foto klikken mensen niet aan. Als je dan gaat zoomen kom je er zo. Had ook bijna een ks gekocht net voor 200 euro, maar dan zou het met invoer en service een te grote gok zijn voor mij als studentje
Zo’n quartz is een nog grotere gok of hij wel werkt met een nieuwe batterij.
Vandaar ook deze gereviseerde koekoek. Dan wist ik het zeker. Komt van een bekende seiko horlogemaker uit Duitsland, wonende in Rome. Dus wist dat ik goed zat