Nylon
Heren kon het weer niet laten deze keer een KS56 gescoord! In zeer goede staat alleen die 2 puntjes bij het Seko logo, koekoek help! Enig idee?
Daar zitten de bevestigingsgaatjes van het logo… iets doorheen gelekt?
Buiten dat vraagteken wel een hele mooie!
Ja dat vond ik ook! En ook nog voor een mooie prijs
Goeie deal voor deze beauty!
Net vers binnen uit Japan!
Lijkt goed te kloppen. Datum doet het, lijkt op tijd te lopen. Enkel opwinden wat stroef dus kan een service gebruiken
Mooi hoor, bij mij op de lijst staat nog een mooie KS handopwinder. Een 45 of 44.
Vandaag ook nog een paar banjes binnengekregen van rios31 en bantoon
Staat goed!
Ik moet ook eens bandjes gaan shoppen. Even wachten tot de marvel terug is van service, koop ik meteen een setje crocos
Deze had ik ook gespot . Weet ook echt niet wat die puntjes zijn, vandaar dat ik degene vond die ik net liet zien.
Lijkt er een beetje op dat het logo er ooit is afgevallen en bizar gemonteerd. Maar ik ben een noob en dit slaat waarschijnlijk nergens op. Krijg wel zin om dat eens goed te bekijken
Wel een zeer strakke kast😍
Ik spreek uit ervaring als ik Zeg dat een 44ks en 45ks allebei de moeite waard zijn om toe te voegen aan je collectie👌
Ben ik ook nog naar op jacht sinds ik ze hier zag haha. Zijn die wel door de caseback te openen?
Ja alleen de 5621-7020 is mono block maar das n 56ks😁
Doe voor de 44 en de 45 goed je huiswerk en kopp niet te snel een goedkope
Ja met deze 56ks geluk gehad hoor. Blijft moeilijk uit Japan.
Maar vaak is te mooi om waar te zijn, ook echt te mooi om waar te zijn.
Ditmaal had ik bon chance. Maar dat probeer ik niet snel nog eens
Zonder een beetje geluk op zn tijd, geen tegenslag🤓
Soms bekijk ik zoveel modellen tegelijk dat ik niet meer weet welke ik nou als eerste wou kopen.
It’s a hard life for a watchcollecter
Is dit een salmon dial??
Mooi man! Heb je een ref nummer? Kan hem net niet lezen
Nee meer grijs/champagne, ligt aan de belichting.