Vintage Seiko Only (Deel 1)

The_Bloodhound_Gang_-_Hooray_for_Boobies

2 likes

Deze vandaag, en morgen ook en over…:wink:

11 likes

Mooi hoor, dan post ik nog ff mijn Seiko Twin Quartz Trio.

9 likes

Mag deze hier ook? Een tafelklok van Seiko. Handwinder. Loopt ook nog.

9 likes

Zelf een nieuw glas eringezet, ik duw het glas eruit valt de hele pleuriszooi uitelkaar. GVD, HEB IK WEER!
Daar had die kleine Spooler niet op gerekend​:scream::scream: :scream:
Ok rustig blijven, wat zou een professional doen.
Juist!.. YouTube!!!
Alles zit weer inelkaar alleen de bezelinsert is nu recht ipv schuin naar binnen aflopend, ach het leven van een HorlogeNOOB gaat niet over rozen, maar recht erdoorheen.

6 likes

Nou, hij is er nu dus.
Kijken wat een nieuw batterijtje doet, maar hij is echt nog erg mooi! Sticker op sluiting die laat zien hoe je de band korter maakt is er zelfs nog samen met de doos en een certificaat en staat was op de achterkant gegraveerd.

15 likes

Heel gaaf! Mooie brushing. Nu hopen dat hij werkt :pray:

1 like

Hoppa, hij doet het weer! Even kijken of dit mijn grab en go quartz wordt :grin:

Iemand die het nodige Japanse kan vertalen?:wink:

10 likes

De Pepsi duiker is terug van z’n service en kan eindelijk om de pols. Nog net op tijd voor de zomer als zomerhorloge :sunglasses:

9 likes

En die SKX dan van laatst :stuck_out_tongue: ? Oale handelaar.

1 like

Haha die SKX blijft lekker in de verzameling. Net zoals deze. Als ik wat verkoop is het mijn zwarte 7548 die ik al 4 jaar heb :scream:

1 like

Icoontjes

13 likes

Met deze hitte niet te veel poespas om de pols :hot_face::sunny:

10 likes

Een vintage met leren band in dit weer :scream:

Google lens. De “translate” app downloaden in de play of app store en een foto maken :grin::ok_hand:t5:

2 likes

Mooi hoor :+1:t5:

1 like

Wat is daarmee Daniel? Zie het probleem niet maar denk dat ik iets mis :sweat_smile:

Zweet en nattigheid :grimacing:

1 like

Ow haha. Natuurlijk. Hmm😅
Dan maar enkel de dichte kasten ipv deksels om doen voordat er zweet in mijn uurwerken komt.

Maarja… zoveel zweet ik eigenlijk niet in dit weer. Zullen mijn roots aan bijdragen vermoed ik.

1 like

Even geswitched :sweat_smile::+1:t5:

11 likes