Er werd vorige week een NOS exemplaar geveild. Maar die is nu weg gehaald, dus wellicht dat er iets niet in de haak was. Ik heb dat model nog nooit gehad maar zou er nog wel ns eentje willen proberen.
Oh had die graag willen zien heb je er screenshot van toevallig?
De veiling is weggehaald. Ik heb er volgens mij niks van. Heel raar. Prijs werd ook wel iets te gek Door gestoken kaart of een oplichter?
Oh dat kan heb dat gevoel vaker
Fantastisch KS Seiko met een leuke moderne strap. Gelukkig kon ik een NOS kroon vinden om hem compleet te maken
Is die kast nog zo scherp?
Ja!
De hele vintage collectie bijelkaar.
Familieportret zeg maar ! Meest linkse KS staat in het bauw. Fijne dag seikofans!
Wow. Mooi man!
Echt heel gaaf👍🏾
Ik wil graag een Seiko Chronograaf (automaat) aan de collectie toevoegen. Zijn er vintage Seiko modellen in mid size of is alles 40 mm+?
40+ mm hoeft overigens nog geen probleem te zijn mits de lug afstand niet te groot is. Ik draag ook een Mini Turtle welke door de geringe lug afstand mooi past.
Ik zie graag wat inspiratie voorbij komen .
Die zijn er zeker. Ligt er aan wat je mooi vindt en hoeveel je bereid bent te betalen.
Een antwoord van de expert had ik al verwacht . Kan je een voorzet geven qua referenties?