Hasta la vista, baby!
Binnenkort komt de JDM versie binnen.
Mooi man!
Nog de originele shroud er op?
Of al een vervangende gevonden?
Deze zat erop toen ik hem kocht, maar is niet origineel… Bezel is ook aftermarket en er zit saffier in. Mag dus weg, want ik heb inmiddels een JDM Arnie incoming en heb nog een oranje liggen
Als we dan toch allemaal met Quartz gaan showen, dan doe ik lekker mee…
Een vierkante King Quartz, een van mijn mooiste horloges! Helaas laat zich deze wijzerplaat maar moeilijk vastleggen op de camera. Maar dit is een van de weinige horloges, die quartz zijn en ik op staal draag. Ik ben echt meer van de comfortabelere leren bandjes, maar dit zit zelfs voor staal nog erg goed!
Hmmmmm
Precies.
Zou iemand mij mischien iets meer over dit model kunnen vertellen ik heb precies de zelfde model nergens kunnen vinden.
Mvg
Mumbai?
Vijfje. Band is niet origineel, endlinks weet ik niet. Plaag ken ik ook niet. Ziet er verder uit als iets wat op is…
Ja op is die zeker haha , de dagen zijn in het arabische en engels. Mijn opa had er destijds 2 gehaald voor mn pa en oom. Allebei hebben de zelfde band. Blijkt ook echt goud te zijn ( gedoopt). Wat voor bouwjaar zou dit horloge kunnen zijn bv
ik ga er niet van uit dat de band niet origineel is , wat is de reden dat u er wel van uit gaat ?Snap dat helemaal, maar toch beetje benieuwd
Als je het typenummer op de achterkant googled zie je misschien wel hetzelfde exemplaar.
Nu volg ik het niet meer, haha.
Tis jammer, maar het maakt het horloge is met saffier en shroud best draagbaar zo.