Zoals Koekoek aangeeft is het een Lordmatic band. Ik heb hem benaderd, of hij nog zo’n soort band had liggen nadat ik zoiets vergelijkbaars op het internet gezien:
Maar bij mij is de pasvorm stukken beter vind ik zelf.
Zoals Koekoek aangeeft is het een Lordmatic band. Ik heb hem benaderd, of hij nog zo’n soort band had liggen nadat ik zoiets vergelijkbaars op het internet gezien:
Maar bij mij is de pasvorm stukken beter vind ik zelf.
Hij mist de bezelring
Weet ik maar ik vond toen die dial (2x klikken) zo mooi dat ik die bezel niet eens gemist had…
Deze is mooi! Wat is er met de dial gebeurd?
Had al even gekeken, maar heb nog wel een 7019 kast liggen. Zie dat die van jou 7005 is . Iets van 1971 tm 1974
Heb je het 2 maal 4 cijferige code van deze kast? Dan kan ik zoeken of het misschien wel past. Vaak gebruiken ze hetzelfde onderdeel voor verschillende kasten. Als het hetzelfde is stuur ik het je wel toe
Wow - ik ga 'm vanavond weer even opzoeken
De nummers zijn 7005-8062, heeft wel een van de grotere glazen uit die tijd geloof ik…
De diameter is +/- 35.2mm voor de binnenkant, buiten zo ongeveer 38mm?! - tussen de verhoogde lugaanzetten. Een andere best grote 7005 die ik heb komt maar tot 36.5mm…
Ik stuur het wel gewoon op
Als het past past het.
PB maar
Bedankt voor het aanbod, maar zo te zien is dat zonde - niet passend volgens tabel die @koekoek heeft gepost.
Fantastisch dat er zo meegedacht wordt, super!! Heb zelf ook nog eventjes gespit tussen mijn voorraad Enicar bezels maar dit gekke ding lijkt echt groot…
Thx iedereen - gaat vast nog eens lukken
En ziet er ook zo uit
Mooie, datering door serienummer, dan weet je jaar en maand.