Vintage Seiko Only (Deel 1)

8 likes

10 likes

12 likes

de Tank, nou dat heb ik geweten ook met geen mogelijkheid open te krijgen en na een bezoekje aan de diepvries eindelijk de strijd gewonnen. Horloge open en klaar om geserviced te worden.

4 likes

14 likes

Vandaag een vintage gevoel, back in time. In juli 1972 stond procol harem met een wither shade of pale op 1 stond in de top 40.
Ik was er zelf nog niet. Maar mijn vader kocht toen dit horloge.

22 likes

Deze Seiko quartz 3802 uit September 1971 houdt de groei van de olijven goed in de gaten.

7 likes

9 likes

19 likes

Na jaren met oogkleppen op alleen maar Zwitserse klokjes gekocht te hebben nu ook het prachtige Seiko aan het verkennen (ik weet het … lang onder een steen gelegen ;-)). Dit is mijn eerste King Seiko in de collectie.

27 likes

Welkom bij de club Bart. Japanse doen zeker niet onder voor zwitserse, zeker niet binnen deze prijsklasse. De King Seiko’s zijn al helemaal geweldig!

1 like

14 likes

Nou dat lijkt me een hele goede start! Prachtig is ie. Benieuwd naar het verhaal van de aankoop!

17 likes

Heeft nog wat TLC en bezelring nodig, maar nu al een plaatje :heart_eyes:
Ps. Als iemand nog een bezelring “over heeft”, dan graag een pm🙏

13 likes

Heeft iemand een idee wat een volledige service kost voor een vintage horloge, dat allicht nog nooit een service heeft gehad? Het gaat om een King Seiko (voor het geval dat wat uitmaakt).

Thanks!

Dat ligt er aan bij wie, wat er mee is, etc.

Ik heb vaak tussen 300 en 500 voorbij horen komen, maar is uiteraard sterk afhankelijk van wat er moet gebeuren

1 like

Thanks:)! Dat geeft een goede indicatie!

Welke type is dit? :heart_eyes:
Zou wel eens iets kunnen zijn om aan de collectie toetevoegen gezien ik geen tankachtige meer heb en een Reverso nog ver weg is.

1 like