Komt vast goed!
De zoektocht naar het horloge is net zo mooi
Heel mooi! Is dat de kast die ze nu als re-issue gaan verkopen?
Klopt ja. Maar deze is als nieuw dus de reissue sla ik over . 1967.
Vanavond een rete strakke 5606 Lord Matic opgehaald die in het echt vele malen mooier was dan de foto’s. Mijn eerste echte vintage Seiko en ben eigenlijk wel onder de indruk! Het is nog geen vintage KS/GS maar we zijn van de wal. Alleen nog op zoek naar een mooie bijpassende band want die er nu op zit is spuuglelijk. Zal morgen even foto maken!
Zo! Gaaf! Als je die ooit eens weg zou willen doen mag je mij een pb sturen!
Ben benieuwd. Er is vast iemand die je aan een band kan helpen hier
Bedankt! Ik zal er aan denken. Maar ik ben echt enorm onder de indruk momenteel. De staat waarin deze verkeert is absurd
Twijfelde heel erg om aan te schaffen i.v.m. de bijna 50-jarige leeftijd van dit horloge. Eigenlijk ben ik heel blij met de staat van de kast/glas! De band vind ik spuuglelijk, daar wordt aan gewerkt Tips voor mooie banden zijn welkom!
Erg mooi hoor! Ziet er strak uit. De dag/datum is een zwak punt bij dit uurwerk en misschien kun je op termijn een service laten doen.
Ik vind de band niet verkeerd😬
Die service heb ik zeker in gedachten, wil het even een periode geven of het een blijvertje is. Zeker om dat dag/datum nu goed werkt.
Heb jij/jullie een idee wat een beurtje voor dit type kost?
Zeker doen.
Service, ik denk rond de 120euro? Maar ik weet het niet zeker.
Zijn allemaal niet meer in bezit
Toch een 6138 bij jou!?!
Maar wel één van de sterkste qua dial
Zeker. Meerdere zelfs. 6 stuks in totaal als ik me niet vergis.
Zou jij eens een overzicht foto van je collectie willen maken? Ben erg benieuwd naar wat er allemaal in die kist(en) zit