Nice!die is ook prachtig😁
Zelden zoveel “plezier per uitgegeven euro” gehad als met deze.
Ik post hem reeds 3 dagen opeen, sorry als jullie 'm reeds beu zijn maar ik krijg er niet genoeg van .
Mooie band ook!
Dank ! Voor mij persoonlijk erg flexibel draagbaar zo. Lukt zowel casual als dressy
.
Mooi man.
Verdient die geen nieuw glaasje?
Euh, niet echt. Draag hem erg weinig. Ik besteed er ook weinig tijd aan.
Als iemand interesse heeft, mag ie as is door. Ik heb inmiddels een andere fijne quartz.
Ik word ongeduldig !!
Ik kan alleen nergens een nieuw glaasje vinden met een redelijke bezorg termijn…
Welk glaasje moet je hebben?
300WB0GN00
Ik heb de plastic spacer wel al binnen, maar de vroegste lever datum die ik vind voor het crystal is eind maart 🥲
Mijn adresje waar ik laatst nog een glaasje voor mijn 5625 vandaan heb geplukt heeft m niet
Ik kan hem as is ook wel op laten knappen en dan wachten, maar ik wil hem gewoon lekker af hebben…
Vraag mij alleen af of een tropic strap hier mooi op zal staan.
Band ziet er wel goed uit toch?
Anders wellicht zon seiko waffle strap of nato?
Tropic kan altijd…
Ja band is nog goed hoor, maar ik vind rubberen net even wat lekkerder zitten.
Ik zou zon seiko rubber band halen voor de skx’en. Denk dat dat prima gaat werken
Maar dan niet de wave-vent maar de flat-vent natuurlijk. Ik dacht dat de lug breedte 20 is? Dan is zo’n band wel lastiger. Ik zou hem zelf gewoon op staal houden.
Zo kan een Vintage Seiko 5 uit 1966 er uit zien na dag en nacht langdurig om mijn pols als scheepswerktuigkundige de wereldzeeën te hebben doorkruist; ik draag hem niet meer, maar hij loopt nog steeds zonder dat hij ooit een beurt heeft gehad !
Het was toen ter tijd mijn eerste aanschaf tijdens eerste reis door het Panama kanaal en kostte mij toen, na wat onderhandelen, usd. 15,-- (tegen een koers van nlg. 3,65/dollar): een behoorlijk deel van mijn toenmalige leerling s.w.t.k. gage !! NOSTALGIE !!!
Die is goed gedragen geweest Maar zal niet uit 66 zijn, eerder 76? Of wat is het serienummer?
Achterop het horloge staat:
stainless steel 6119-7063 waterresistant 147098 japan f
Ik weet, naar aanleiding van mijn varens-historie, zeker dat het horloge NIET uit 1976 komt: na 1972 ben ik vorige eeuw niet meer in Panama geweest !!
Pas in 2013 ben ik weer een keer door het Panama-kanaal gevaren en toen geen horloges gekocht !! Sorry.