Wow super nice! Echt mooi blauw. Welk model is dit
Edit: of is het groen aghaha
Wow super nice! Echt mooi blauw. Welk model is dit
Edit: of is het groen aghaha
Heb de regatta naar polen (lapinist kamil) gestuurd voor een zaratsu behandeling en terug gekregen.
En de 7548-700B ligt momenteel bij rob pieters.
Ik blijf een flink zwak hebben voor de beschadigde horloges. Puntgaaf zijn ze ook erg mooi, maar beschadigd op bepaalde punten blijft me erg trekken.
En de talking watch heeft iets lelijks dat hij er gewoon leuk van wordt, en draagt erg fijn.
Het is blauw idd, model 7625-7053 sportsmatic, als de cashback van dit horloge is.
Het vlees was weer zwak deze zaterdagmorgen
Na een paar vintage seiko’s verkocht te hebben bleef ik met een leeg gevoel achter.
Dus gelijk maar weer eens gaan shoppen in Japan.
En hoppa een hele mooie kwam langs! Een mooie Seikomatic weekdater 6218-8971 uit 1965
Dit model zocht ik al een tijdje. Ben er erg blij mee
Daar ben ik wel benieuwd naar hoe dat zat, want het is zo te zien een JDM model. Heb je die destijds hier in NL kunnen kopen?
Ja, gekocht van een shipshandler die horloges in de haven verkocht. (en meer spullen)
Die had altijd een koffertje vol nieuwe Seiko’s.
Had ik toen maar…
Ow man dat is een hele mooie, zo’n chronometer staat op het Spooler lijstje en een vintage Grand Seiko staat ook op dat lijstje. Bijzonder mooi vind ik de grijze wijzerplaat samen met de scherpe hoeken van de kast.
Een geweldige set heb je!
Mijn King Seiko wordt weer in oude staat opgeknapt.
En terecht. Gebruikersgoed wordt pas echt mooi nadat het de vitrines verlaat
Ja ze zijn allebei geweldig (thanks), ik had mijn vintage grand seiko eerder te pakken dan de chrono:
Ja soms loop je ergens tegenaan wat te goed is om te laten liggen. Mijn hele horloge pot ging eraan in januari, maar ondergetekende heeft nu wel een nieuwe speedy nieuw in de big box.
Nu nieuwe doelen maken en weer opnieuw beginnen.
Te weten vintage Grand Seiko of een marinemaster 300
Beide goede keus denk ik! Veel plezier met de zoektocht!
Mooi hoor, lijkt een beetje op een omega constellation,
Heel erg goede conditie, prachtig!
Ik heb deze gewonnen op yahoo.jp
Bijna grand seiko 6216-9000
Ah jammer - gescheiden day date is wel mooier - tenminste dat vind ik dan
Waar zijn de oude catalogi terug te vinden? Ik zie regelmatig een printscreen voorbij komen uit de catalogus van destijds.