Vintage Seiko Only Deel II

Seiko Lord matic 5605-5000

10 likes

Ik heb hier een lordmatic liggen van mijn vader. Die wil ik gaan servicen, maar deze zit net even wat anders in elkaar lijkt het. Weet iemand hoe je hier het uurwerk uit de kast krijgt? Ik heb het geheel losgeklikt van het omhulsel.
Ik kan de wijzerplaat met het uurwerk oplichten aan de kant van de kroon. Ik vermoed dat bij dit horloge de kroon losgemaakt moet worden. Iemand een tip?

4 likes

Seikomatic 8325-8000

14 likes

16 likes

14 likes

14 likes

Kroon uittrekken dan verschijnt er een palletje dat je indrukt. Dan de kroon eruit en hoppa!

5 likes

12 likes

Geen idee of het allemaal origineel is, maar ik vond dit wel een fraai setje zo :

Weet niet of de link werkt, maar aangeboden op Mercari

5 likes

Mooie prijs ook :grimacing:

1 like

13 likes

15 likes

15 likes

6118-7000 uit 1975, ofwel de oude Seiko van mijn vader :+1:

20 likes

Prachtig horloge, koesteren :+1:.

1 like

Heerlijk deze quartz :boom::boom:

13 likes

Dit horloge is een rommelmarkt vondst . .Hier in W.Vlaanderen .
Dit horloge werkt naar mijn verrassing zeer goed . Seiko 5 21 jewels Automatic , dit in de dial.te lezen.
Dagen in de dial staan in het Fransze taal .
Achterzijde kan je verder aflezen. Echter ik vind niet van welk jaar hij zou zijn ?

7 likes

Juli 1977

Ik heb iets gekocht in Japan via Buyee, dat laat ik meestal zo lang mogelijk staan om evt meerdere artikelen in één keer te verzenden, dat spaart wat op verzending.
Nou bedacht ik me, dat er hier misschien mensen zitten die graag wat via buyee zouden willen kopen, maar dat de verzendkosten niet tegen de artikelprijs opwegen. Mocht iemand nou zoiets hebben, geef dan ff een seintje, dan kan ik misschien spullen combineren?

1 like

Mooie foto van een prachtig horloge!

1 like