Seiko Lord matic 5605-5000
Ik heb hier een lordmatic liggen van mijn vader. Die wil ik gaan servicen, maar deze zit net even wat anders in elkaar lijkt het. Weet iemand hoe je hier het uurwerk uit de kast krijgt? Ik heb het geheel losgeklikt van het omhulsel.
Ik kan de wijzerplaat met het uurwerk oplichten aan de kant van de kroon. Ik vermoed dat bij dit horloge de kroon losgemaakt moet worden. Iemand een tip?
Geen idee of het allemaal origineel is, maar ik vond dit wel een fraai setje zo :
Mooie prijs ook
Prachtig horloge, koesteren .
Dit horloge is een rommelmarkt vondst . .Hier in W.Vlaanderen .
Dit horloge werkt naar mijn verrassing zeer goed . Seiko 5 21 jewels Automatic , dit in de dial.te lezen.
Dagen in de dial staan in het Fransze taal .
Achterzijde kan je verder aflezen. Echter ik vind niet van welk jaar hij zou zijn ?
Juli 1977
Ik heb iets gekocht in Japan via Buyee, dat laat ik meestal zo lang mogelijk staan om evt meerdere artikelen in één keer te verzenden, dat spaart wat op verzending.
Nou bedacht ik me, dat er hier misschien mensen zitten die graag wat via buyee zouden willen kopen, maar dat de verzendkosten niet tegen de artikelprijs opwegen. Mocht iemand nou zoiets hebben, geef dan ff een seintje, dan kan ik misschien spullen combineren?
Mooie foto van een prachtig horloge!