Welk uurwerk zit erin?
Volgens mij liet @septentrio laatst een horloge (Omega?) zien met een lichtblauw lederen bandje. Dat vind ik echt een wonderschone combi.
Welk uurwerk ? Daarvan heb ik weinig kaas gegeten maar mischien dat een ander forumlid dit ons zou kunnen vertellen mischien ??
Greets, Martin nitraM.
5m23 zie ik al. Zomaar ineens draait de rotor niet meer?
Klopt helemaal.
Ik was zelf ook erg gecharmeerd daarvan. dus vanmiddag besloten een testje te doen om te zien of ik het echt zo mooi vond en zo’n licht blauw bandje besteld. Nu wachten tot het komt.
Even een foto van de achterkant, daar staat het type uurwerk vermeld.
Even mijn vintage Quartz duikers op een rijtje gezet…
Seiko 7548-serie
Hiervan staat de linker op de nominatie om te mogen vertrekken
En dan nog de 7C43-serie
Tsja, vanmiddag in Rome een prachtig licht blauw/babyblauw bandje gevonden. Juiste kleur, juiste structuur, goed design, het correcte materiaal gebruikt en ook nog de juiste maat. Kopen dus. Dat vertelde ik de verkoper. Pak hem maar in. Ik haal mij Creditcard uit de portemonnee en overhandig hem die. Nog even naar het bandje kijken en……hè? Donkere delen en lichte delen op het bandje. Ik wijs de verkoper erop en die vertelde mij: is normaal als hij in de zon in de etalage heeft gelegen. Ik neem het bandje van de toonbank en buig het leder voorzichtig en …. ja hoor hij kraakt lichtjes.
Jammer. Ik zoek dus nog even verder. Tevens wachtend op diegene die ik bij Ome Ali heb besteld