21 jaar oud 39mm perpetual calendar prospex diver.
De voorganger van de Smart watch. Toen iedereen alleen belde en SMS verzond met zijn telefoon.
Vanaf dat moment is het langzaam afgegleden met de Homo Sapiens Sapiens naar de Homo Sapiens Artificalis Onozeluënsis!
Die verdient toch nog wel wat liefde voor het glaasje, dat lijkt me er nog uit te krijgen te zijn…
De liefde is er volop, Patrick, maar helaas niet de kennis en kunde.
Ik lees wel eens over tandpasta, is dat iets?
Als je een tip kunnen geven, word ik daar blij van.
Is heel simpel, ik zou eerst met een schuurpapiertje (niet te grof) eerstje het glaasje dof maken en daarna met Plexi Revive of Polywatch weer oppoetsen.
Tandpasta zou ook kunnen, er zijn ook mensen die ander soortige polijst pasta’s gebruiken.
Misschien even de kast afplakken.
Ik vind dat best " eng ".
Ik heb 2000 in huis, zonder water.
Is dat het?
2000 is vrij fijn dus kan mijnsinziens geen kwaad, het punt is dat je eerst de diepere krassen markeert en dan vervolgens de boel weer oppoetst.
Worst case scenario is dat een nieuw glaasje in moet dus echt iets verpesten kan je niet.
Ik gebruik een soort koperpoets, die niet zo snel opdroogt. Werkt heel goed. Eerst de krasjes met schuurpapier eruit halen, doe ik meestal met korrel 600, daarna met 1000 en 2000. Daarna met de poets en lekker flink wrijven. Maakt een enorm verschil. En daar hoef je echt geen expert voor te zijn.
Brasso?
Flitz.