Gewoon de totaalfactuur downloaden, die accepteren ze. Kun je vinden op de package sectie.
Die hebben ze al, zat bij de zending
Ze willen deze totaal factuur zien naast mijn PayPal / Credit card betalingen die er tegenover staan…ze zien bijvoorbeeld op factuur Ricoh Dynamic Wide voor ¥4000 en willen dan mijn betaling can ¥4000 zien, niet dat ik bijvoorbeeld ¥8000 heb betaald en zo probeer minder invoerrechten te betalen…
Gewoon die factuur nog een keer sturen. Daar hebben ze bij mij helemaal niet moeilijk over gedaan.
Ga er vanmiddag eens ff voor zitten
Zet deze hier @domega …deze net in een doosje met horloges waarvan de batterij leeg is gevonden… maar goed ik pakte hem en begon gelijk te lopen…zal wel iets niet goed zijn met de datum(,vaak bij de LordMatics) maar waar staat de Speciale voor? Zal het jaren geleden ook wel eens gevraagd hebben maar weet dat nu niet meer ![]()
Heel mooi! Voorzover ik weet (en dat is heel beperkt) komen LM’s met de toevoeging “Special” uit de Daini-fabriek, en hebben een ander uurwerk dan de vaker voorkomende LM’s uit de Suwa-fabriek, 52xx ipv 56xx.
Deze ziet er heel mooi uit, met zo te zien de originele bracelet. ![]()
de 5206 kan wel veel problemen hebben met de dag datum, vandaar dat er een 5216 variant kwam
De 52 serie heeft ook hun eigen problemen en is zeker geen probleemloos uurwerk.
Thanks man
…zo snel te zien dus beter afgeregeld
Kwam hem tegen in een doosje om na te kijken…dus daarom nog niet aan de datum gezeten ![]()
Merci! De band lijkt origineel maar was niet volledig toen en heb ik denk ik een extender tussen gedaan…
Nu geprobeerd en de datum loopt goed maar de dag gaat niet verder lijkt wel
…Is ook een zeer klein kroontje om te draaien
@koekoek
Ik loop weer twee vintage Seiko’s te testen. Beide hadden problemen met het lopen door een net niet goed gevormde balansspiraal. Ze lopen nu allebei behoorlijk goed, de witte moet nog een service ondergaan, die is erg stoffig van binnen.
Nog een 2e poging om te zien of de vintage Seiko kenners hier een mening over hebben ![]()