Vintage Seiko Only Deel II

Dank u! Lang naar gezocht. Vooral de combinatie met wit, zwart, rood en blauw springt er echt uit.

2 likes

Erg mooi. :ok_hand:t3:

1 like


23 likes


Mei 1992. SBBN007

15 likes


Seiko 7009, superstrak nog. Serienummer begint met 15, mei 1981 lijkt me dus. Het Daini-logo is nog heel klein aanwezig onder de 6-markering.

13 likes

KS 4402-8000 uit 1966

19 likes

91

1 like

Erfstuk. Nu bijna 10jr om mijn pols. Iemand enig idee hoe oud dit horloge is?

4 likes

Zou u een foto van de achterkant kunnen sturen. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om het jaartal te bepalen.

1 like


Sinds een paar dagen in mijn bezit. Een hele mooie 5606-9040 lord Matic
Ik denk dat deze ook veel polstijd gaat krijgen. Maar ik moet wel écht een ander bandje. De Japanse polsjes zijn toch aanmerkelijk kleiner.
1969 is het bouwjaar, recent een service gehad, dus kan er weer jaren tegen aan.

12 likes

14 likes





Ik ben zo gek met de twee nieuwe 7005jes die ik gisteravond van een nieuw glas kon voorzien :star_struck:

15 likes

Ik moest m even thuis opdoeken, maar hierbij een foto van de achterkant:

5 likes

Mij lijkt febr 1979.
Het serienummer begint met 92, duidt op februari van een jaar dat eindigt op 9. Bij een 7009 (productie startte ca 1975) zou dat op '79 duiden.

2 likes

Yep, volgens Seiko Serial Number Decoder. Find the date of a Seiko by serial numnber klopt dat idd.

2 likes


Zomer!:hot_face:

12 likes

Nog even heel erg aan het luieren op de bank met een 33mm Chariot uit '73💙


Hij is echt leuk: heel plat, automaat, handopwinding en datum, maar geen seconde. En bijzonder: facet en blauw iriserende wijzerplaat.

5 likes

16 likes

Clean, prachtige staat👌🏻

2 likes

8 likes