Dank u! Lang naar gezocht. Vooral de combinatie met wit, zwart, rood en blauw springt er echt uit.
Erg mooi. ![]()
Seiko 7009, superstrak nog. Serienummer begint met 15, mei 1981 lijkt me dus. Het Daini-logo is nog heel klein aanwezig onder de 6-markering.
91
Zou u een foto van de achterkant kunnen sturen. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om het jaartal te bepalen.
Sinds een paar dagen in mijn bezit. Een hele mooie 5606-9040 lord Matic
Ik denk dat deze ook veel polstijd gaat krijgen. Maar ik moet wel écht een ander bandje. De Japanse polsjes zijn toch aanmerkelijk kleiner.
1969 is het bouwjaar, recent een service gehad, dus kan er weer jaren tegen aan.
Mij lijkt febr 1979.
Het serienummer begint met 92, duidt op februari van een jaar dat eindigt op 9. Bij een 7009 (productie startte ca 1975) zou dat op '79 duiden.
Yep, volgens Seiko Serial Number Decoder. Find the date of a Seiko by serial numnber klopt dat idd.
Nog even heel erg aan het luieren op de bank met een 33mm Chariot uit '73💙
Hij is echt leuk: heel plat, automaat, handopwinding en datum, maar geen seconde. En bijzonder: facet en blauw iriserende wijzerplaat.
Clean, prachtige staat👌🏻

















