Vintage stijl zelf bedrukte wijzerplaten

Ik vind je wijzerplaten en de combinaties die je maakt echt mooi. Ongelofelijk hoeveel mogelijk is met printtechniek! Het enige waar ik een beetje moeite mee heb is de tekst. Ik snap dat dat met deze techniek misschien niet scherper kan maar is een andere techniek misschien mogelijk? Lichtgevoelige film/etsen, zeefdruk of tamponneren?

Voor de vintage vibes:

5 likes

Dat is ook de reden waarom ik een pad printer heb gekocht, ik wil gaan kijken of ik de huidige techniek daarmee kan combineren. Nou is het wel zo dat foto’s dat soort dingen pas zichtbaar maken, met het blote oog is het voor mij in elk geval niet te zien.

6 likes

Hij gaat echt gaaf worden! Beetje finetunen nog en hopen dat de secondewijzer snel komt :slight_smile:

3 likes

Lichtere kleur…

13 likes

Zo, gekke diameters, here I come!

13 likes

@Barboendel Wat een ongelofelijk mooie wijzerplaten! Ik heb speciaal een account aangemaakt om met je in contact te komen. Ik zou graag een wijzerplaat laten maken. Aangezien ik een nieuwe gebruiker ben, kan ik je nog geen privéberichten sturen. Zou je erop terug kunnen komen?

3 likes

Zo, klaar voor een laagjr lume…

20 likes

Heel gaaf!!

1 like

Hell yeah wat wordt ie gaaf :metal:t3:
Kan niet wachten man.

4 likes

Heel indrukwekkend Barboendel! Mocht je ooit op zoek zijn naar een mogelijkheid tot wat bijverdiensten, dan staan de leden hier waarschijnlijk in de rij voor je diensten. (inclusief ik zelf)

3 likes

#metoo

1 like

Ook iets moois onderweg?

1 like

Jazeker! Zo iets, maar dan met andere tekst en logo…

4 likes

Ok nice.
Bro Flave :sweat_smile:

3 likes

Besloten om voor deze look te gaan, met geblauwde wijzers. Uiteraard komt overal nog witte lume in met blauwe gloed…

En zo maar nog even een paar plaatjes…

13 likes

Echt heel cool, de humor is eveneens a+.

Zelf vaak aan gedacht, specifieker een NO FLEX Suckmywiener dial.

5 likes

Hi Barboendel, ik heb een originele insert van een vintage chrono die volledig afgesleten is, kan jij die herprinten?

2 likes

Heb wel eens inserts geprint al. Bedenk wel, het wordt een inktlaag, die weliswaar ongeveer net zo slijtvast is als anodiseer, maar het is wat ‘dikker’. Meestal toch een dikke verbetering ten opzichte van afgesleten he? Stuur eens een foto?

1 like

Ik contacteer je morgen even per PB. Helemaal top.

3 likes

:star_struck:

1 like