Bwa die verdraaide lockdown. M’n vrouw en ik moeten beide werken, want essentieel beroep, maar de mogelijkheid voor opvang of school is alsnog bijna nul. Dus ‘s ochtends ben ik nu schoolmeester, m’n vrouw’ s middags en dan werk ik vanaf later, tot later… Het is een pittig regime… Dusss… weinig tijd voor bouwsels, maarja luxe probleem.
Daarom maar even een plaatje van mijn Railmonster, dit is geen zelf geprinte dial overigens. Wel zelf verzilverde echt vintage dauphine wijzers, alles bgw9 lume, low beat uurwerk, Enicar kast en een hagedis Hirsch band.
Dank dank! Die wijzer heb ik ook wel eens voorbij zien komen op een Railmaster, maar wellicht eens vervangen… en in zilver is dat sowieso gebruikelijker. Maarja, met een homage mag je wat afwijken he, maar heel eerlijk gezegd was dit het best passende van wat ik had liggen, en ik vind een afwijkende kleur secondewijzer altijd erg de afleesbaarheid ten goede komen.
Eens
Grappig is in die zin ook dat mijn Speedmaster juist een zilverkleurige ipv een witte heeft Ik vermoed ook eens vervangen - misschien in zijn tijd bij de destijds Airforce gebruiker die niet op wit viel