Ik kwam deze tegen op catawiki! Is die van jou, @Barboendel?
Zo te zien wel van een lid maar niet van de maker
Ja, is een lid, die had ook heel keurig gevraagd of ik het erg vond als hij hem zou verkopen. Mijn antwoord is daarop nee, het is niet mijn eigendom, dus iemand is vrij om er mee te doen wat die wil. Het is niet dat hij het horloge niet mooi vond trouwens, maar was meer benieuwd of er interesse in zou bestaan. Hij heeft namelijk tevens al weer interesse in nog een getoond.
Ook heel mooi, maar ik denk dat dat met een andere techniek is gedaan, dat is er denk ik in gestampt.
Ziet er goed uit!! En ik ben je nog niet vergeten hoor, er komt vanzelf een voorstel voor een dial van 41mm
Voor mij gaat het nagelbijten beginnen. Behalve een wijzerplaat wordt de kast van mijn horloge brons gemaakt. Wijzerplaat gaat geïnspireerd worden door deze Tag Heuer:
Wijzers en kast zijn natuurlijk anders en uurwerkje ook, dat wordt ook nagekeken.
Benieuwd of alles in elkaar gaat passen etc.
Daarvoor zou een 62MAS kast wel geschikt zijn!
Dat is beslist niet onwaar…
Maarja, we gaan hier denk ik ook wel iets moois van maken…
Hoe maak je een bestaande kast brons, of lees ik je opmerking verkeerd en wordt er een bronzen kast voor je gemaakt???
Hele topic is briljant, en bovenstaande helemaal mee eens. Nog een persoonlijke touch eraan bedenken voor mezelf en ik zie het al voor me… Te gek!
Barboendel: compliments!
De kastkunstenaar gaat een bestaande kast brons maken. Vraag me niet hoe overigens.
Hier ben ik heel benieuwd naar!
Niet helemaal het goede topic trouwens, maar is er een losse 62mas hommage kast te koop?
Ik kwam er gistern eentje tegen op alie, in RVS voor rond de zes tientjes…
Vandaag alle berichten gelezen, wat een mooie en leuke creaties!! Benieuwd wat er allemaal nog gaat volgen…