Waar staat camel voor aub?
Ooh nice!
Tof kleurtje!!
Ja die heb ik zo goed mogelijk gematcht aan de insert van Tiger-Concept. Hun 5513 inserts passen echt precies op deze behuizingen. Dat is wel mazzel, want deze maten zijn echt totaal anders dan Rolex, en daar is wel altijd een hoop aftermarket voor te koop natuurlijk.
Ik vond de lume kleur bij jouwe toch wel erg lekker, en de donkere plaat vind ik ook echt heel mooi, maar dat past totaal niet bij deze wat meer aqua blauwe insert.
Super Nice!!
Die lume knalt echt in het donker
Natuurlijk elders al gepost, maar voor de volledigheid van het topic…
Het is de onmiskenbare HF strip @Jurk cartoon Invicta 1953 mod, en hij is trouwens ook vandaag opgehaald door de winnaar @RakZaba, moge hij er veel plezier aan beleven!
En natuurlijk mede dank aan @taaiewillem voor het beschikbaar stellen van het horloge!
Ik vind hem heel tof geworden!
Dank voor alle moeite
Hm, wanneer kunnen we horloges van je eigen merk bestellen?
Eerst maar eens pad printen denk ik, zodra ik meer voor één model kan gaan. En de rest zal ik dan nog moeten inkopen. Maar dan gaan we ook een kvk doen en belasting betalen natuurlijk. Tot die tijd kunnen er altijd enkele verzoekjes gedaan worden en kan ik wel iets unieks maken al voor de liefhebber met geduld.
Tjonge jonge. Indrukwekkend man, en geweldige humor!
Ik hoop dat je niet teveel topics per dag gaat maken, want dan kom ik likes te kort.
Als ik het goed heb is de lumen met de hand gedaan, toch?
Knap hoor.
Old tritium!
Super gaaf man, de lume links is prachtig
Niet normaal hoe strak Vincent die lume aanbrengt!! Echt top!
Ik wens jullie allemaal een mooi 2021:clinking_glasses:. Waarin Corona weer een biertje is , Donald alleen maar een eend
, een Dissel alleen maar iets voor een caravan
, de Jonge gewoon weer kaas
, Positief weer positief
, Isolatie alleen maar iets wat je tussen je spouwmuur stopt
♂:hammer_and_wrench:🪚, Wattenstaafjes alleen nog in je oren
⚕, Mondkapjes alleen nog voor bij het zagen
🪚:mask:
, vi(er)russen uit Moskou komen en niet uit Wuhan 🥸:expressionless:, 1,5 meter de minimale afname van bier bij de horeca wordt
, kortom weer een “normaal” jaar maar wel met het besef dat alles niet zomaar “normaal” is.