Vintage Tudor Only

Beste Tudor eigenaar, ik zou het erg leuk vinden als jij je trotse bezit wilt laten zien aan onze vintage liefhebbers.
Ik ben zeer benieuwd naar je Tudor vintage horloge, als je er iets over zou willen vertellen is dat
helemaal te gek.

Alvast bedankt voor je deelname.

Ik begin met een Tudor Submariner uit 1979, (snowflake) Ik heb dit horloge op 6 juli 1986 voor mijn dertigste verjaardag gekregen van mijn ouders, ik draag het nog steeds, soms op leer dan weer terug op staal. Het heeft intussen diverse servicebeurtjes gehad en het loopt fantastisch.

65 likes

Een prachtige Tudor :ok_hand: mooi dat deze ook al zo lang in je bezit is.

3 likes

Prachtige Tudor. Mooi verhaal, nog steeds in bezit! Dit topic ga ik vaak bezoeken.

2 likes

Dankjewel Dan, het is een prachtig horloge met veel emotionele waarde, ik zou zo’n mooi verjaardagscadeau van mijn ouders natuurlijk nooit verkopen en blijft tot mijn levenseinde bij me.
Ik ben sowieso geen verkoper, maar hecht me aan sommige dingen, ik heb ook een HD Liberator ook van mijn ouders gekregen in 1977, voor mijn 21ste verjaardag, ook die heb ik nog steeds, intussen wel helemaal gerestaureerd en heeft jaren in mijn huiskamer gestaan, nu na de verhuizing naar iets kleiners staat het gestald.

21 likes

Prachtig horloge met een mooi verhaal en ongetwijfeld vele herinneringen.

Ik kan hier helaas nog niets posten… Hopelijk ook ooit met de Submariner.
Het topic volg ik alvast met veel belangstelling.

1 like

Prachtige Harley ook :+1: zelf meer dan 40 jaar motor gereden waaronder ook 5x een HD maar allemaal Sporters.

2 likes

Goed idee voor een topic!

24 likes

Een poosje geleden gepast!

16 likes

Helaas alleen gepast in Genève eerder dit jaar

30 likes

Eentje uit het archief, helaas niet meer in bezit. Heb ik wel spijt van, wat een tof horloge!

20 likes

Snowflake 5

Zoooowwww blij mee :heart_eyes: :heart_eyes:

24 likes

1988 :sunglasses:

14 likes

Foto van 5 jaar geleden, met op rechts de 76100. De CEO heeft hem overigens al jaren niet meer om gehad.

14 likes

Foto uit het archief omdat hij voor wat liefde bij Tempus op visite is

14 likes

Gaaf man,zulke kadoos van je ouders,logisch dat je daar geen afstand van neemt,echt top @Macx

1 like

Tudor Snowflake 10

Lang naar gezocht en ook vaak getwijfeld,en de trekker niet over gehaald.

Ben zo blij dat ik hem nu eindelijk heb,hij is zo gaaf :heart_eyes:,ik denk dat ik mijn moderne Tudors er uit doe en in ieder geval op zoek ga naar nog wat ouds van Tudor.
Zoektocht wordt weer mooi .dat weet ik nu al,iemand suggesties :blush:

23 likes

16 likes

7017 is gaaf,maar liever de 7019 dan en misschien wel mijn nieuwe Ranger inruilen op een oudje :blush:

2 likes

Zie dat de Ranger maar 34 m/m is,dat is te klein voor mij.

Bovenste is zeer waarschijnlijk niet correct. Algemene opvatting is dat een flair minutenwijzer niet origineel is. Er schijnen enkele stukken met een originele flair wijzer te zijn maar dan echt enkele en veel controverse.
Veel reguliere Prince modellen zijn aangepast als Franken rangers.

Er is geen tudor model dat zo gevaarlijk is als de ranger…

3 likes