Beste Tudor eigenaar, ik zou het erg leuk vinden als jij je trotse bezit wilt laten zien aan onze vintage liefhebbers.
Ik ben zeer benieuwd naar je Tudor vintage horloge, als je er iets over zou willen vertellen is dat
helemaal te gek.
Alvast bedankt voor je deelname.
Ik begin met een Tudor Submariner uit 1979, (snowflake) Ik heb dit horloge op 6 juli 1986 voor mijn dertigste verjaardag gekregen van mijn ouders, ik draag het nog steeds, soms op leer dan weer terug op staal. Het heeft intussen diverse servicebeurtjes gehad en het loopt fantastisch.
Dankjewel Dan, het is een prachtig horloge met veel emotionele waarde, ik zou zo’n mooi verjaardagscadeau van mijn ouders natuurlijk nooit verkopen en blijft tot mijn levenseinde bij me.
Ik ben sowieso geen verkoper, maar hecht me aan sommige dingen, ik heb ook een HD Liberator ook van mijn ouders gekregen in 1977, voor mijn 21ste verjaardag, ook die heb ik nog steeds, intussen wel helemaal gerestaureerd en heeft jaren in mijn huiskamer gestaan, nu na de verhuizing naar iets kleiners staat het gestald.
Lang naar gezocht en ook vaak getwijfeld,en de trekker niet over gehaald.
Ben zo blij dat ik hem nu eindelijk heb,hij is zo gaaf ,ik denk dat ik mijn moderne Tudors er uit doe en in ieder geval op zoek ga naar nog wat ouds van Tudor.
Zoektocht wordt weer mooi .dat weet ik nu al,iemand suggesties
Bovenste is zeer waarschijnlijk niet correct. Algemene opvatting is dat een flair minutenwijzer niet origineel is. Er schijnen enkele stukken met een originele flair wijzer te zijn maar dan echt enkele en veel controverse.
Veel reguliere Prince modellen zijn aangepast als Franken rangers.
Er is geen tudor model dat zo gevaarlijk is als de ranger…