Lekkere bubbeltjes op de dial ![]()
In de zomer vrij vaak…even wisselen ook nu ook niet zo erg
Ga me er eens in verdiepen
Met zo’n small block lijkt me dat geen probleem, zo’n big rosé weet ik ook niet of ik die in het water zou nemen.
Hier inmiddels geen moderne Tudor meer te vinden, enkel nog maar vintage ![]()
De ghost bezel op die 94110 … ![]()
(andere ook heel mooi natuurlijk)
Nog steeds op leer, misschien niet de meest voor de hand liggende keuze voor een Snowflake, maar het draagt verrassend comfortabel en geeft het horloge een heel eigen uitstraling.
Het leren bandje is door de jaren heen donkerder geworden.
Dit was de kleur toen ik het binnenkreeg.
Met de hand op maat gemaakt door Ivan in New York.
Ik heb er lang op gewacht, maar ik heb er al jaren plezier van.
HammerandNickel
New York, Verenigde Staten
Vandaag een nieuw bandje eraan gezet.
Ik wil het glas een keer laten vervangen. Heeft er iemand een tip waar ik dat het beste kan laten doen?
Tempus?
Bedankt voor de tip, ik zie ook wat de kosten zijn: 60 voor acryl en 95 voor saffierglas, dan ga ik voor saffier.
Ik zal een keer een afspraak maken of opsturen.
Als Tempus de lume in de wijzers zou kunnen aanpassen aan de lume op de indexen, wil ik dat laten doen. Ik ga eens informeren bij Tempus.
Ik heb een berichtje gemaild, nu even afwachten op hun reactie.
Ik heb geen verdere weet van vintage tudor. Maar zou t niet eens zo kunnen wezen dat de lume juist van oorsprong al verschilt?
Ik zou het niet weten; de groene kleur wijkt wel erg af van de prachtige kleur op de indexen. Als het 1 geheel zou zijn, is dat wel veel mooier. Ik heb 'm al veertig jaar en het is altijd zo geweest, dus misschien is het altijd zo geweest.
Dan zal t zo horen
Dat klopt, er zitten service wijzers op. Die kun je laten relumen, of vervangen door een setje oude wijzers.
Glaasje niet laten vervangen door saffier. Ik denk zelfs dat het niet kan, maar daardoor is het horloge nog minder origineel. En buiten dat ziet het er niet uit op een vintage horloge.
Groet van
Dank je, Dave. Ik dacht voor saffierglas te gaan, maar ik ga nu toch voor plexiglas.
Zou Tempus ook kunnen relumen? Ik had vanmiddag een mailtje gestuurd, maar nog geen bericht ontvangen.
Relumen in de kleur doe je toch gewoon zelf even!! Ik heb al 100derden keren voorbij zien komen dat je wijzers relumed!
Bedankt voor het vertrouwen, maar bij deze wijzers is het wel wat moeilijker, denk ik; de open ruimtes zijn wat breder en ruimer, en daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ik heb er wel aan zitten denken. Maar om het zo mooi vlak te krijgen, boven en onder, dat zal nog niet zo makkelijk gaan, dat denk ik hé, misschien valt het mee.