Vintage Tudor Only

Denk wel dat ze dat doen inderdaad.
Goed werk heeft tijd nodig, geduld. De mannen zijn altijd behoorlijk druk.

1 like

Ik ben benieuwd, ik wacht nog op een berichtje, anders bel ik maandag wel op.

1 like

Bij pontime een relume van een tudor dial gezien die ze in Duitsland hadden laten doen. Zelfs de structuur kwam overeen met tritium👍
Bij nieuw glas even opletten dat er geen Rolex maat plexi op gaat. Ik wist het niet maar werd er bij de service van mijn Sub op gewezen dat de datumloep net op een andere plek zit ivm ETA VS Rolex caliber!

1 like

Tempus werkt samen met Horoluma uit Duitsland voor het relumen en restaureren van wijzers en wijzerplaten. Zien er altijd super uit van wat ik tot nu toe heb zien langskomen!

1 like

Heel erg bedankt voor de tips, mannen.

1 like

Ik heb op HOROLUMA alle benodigde informatie ingevuld en foto’s geüpload en mijn vragen kunnen stellen. Nu even afwachten op hun reactie.
Ik doe alvast een schatting van de kosten. Plexiglas vervangen, plus lume verwijderen uit de wijzers en nieuwe lume in dezelfde kleur als de indices aanbrengen. Ik denk bij elkaar zo rond de 300 €. Daarbij komen nog verzendkosten en verzekering, dus ik schat op 380 € totaal. Ik heb geen idee, maar mijn gevoel zegt dat het dat zo ongeveer gaat kosten. Wat denken jullie?

1 like

De NA; Prince-Quartz Oysterdate :dizzy:

8 likes

Ik ben er nu achter gekomen dat mijn Tudor uit het jaar 1977 komt en niet uit 1979.

Tudor serial Number Year

Ik heb bericht gekregen van Horolume. De kosten zijn 150 € voor het plexiglas en 120 € voor de wijzerslume in de kleur van de indices. 270 plus btw en verzendkosten.

1 like

Hebben jullie nog een tip wat betreft de verzending naar Duitsland? Welk verzendbedrijf zouden jullie nemen? Ik wilde eerst PostNL nemen, maar als je wilt verzekeren, vragen ze om aankooppapieren etc. Toen heb ik gekeken naar DHL en GLS en als laatste heb ik gekeken naar FedEx. Daar kun je alleen met creditcard betalen, dus die valt sowieso af.

1 like

Afgelopen donderdag een mail gestuurd naar Tempus en nog steeds geen bericht ontvangen.
Ik zit erover na te denken om met de auto even naar Düsseldorf te rijden; het is 172 km vanaf hier.

Ik heb persoonlijk de beste ervaringen met FedEx, maar ook DHL was steeds in orde. Ik doe vervolgens via Secursus ook nog een aparte verzekering.

1 like

Een beller is sneller! :smile:

1 like

De enige goede koerier: DHL Express. Dus niet Parcel.

Of vraag Lukas of hij een label voor je heeft. Zal die best doen.

1 like

Weer een goede tip, dankjewel. DHL Express gaat het worden.

Vandaag een khaki beige natoband binnengekomen.

4 likes